خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال در پی جبران مافات؛

حسین شمس جایگاهش را در فیفا پس می‌گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۵۷

فیفا در نامه‌ای به حسین شمس اعلام کرده بود وی تا زمانی‌که مشکلش را با فدراسیون فوتبال حل نکند نمی‌تواند در کلاس‌های زیر مجموعه فیفا تدریس کند.

فدراسیون فوتبال ایران در حال نامه نگاری با فیفااست تا حسین شمس جایگاهش را در فدراسیون جهانی فوتبال پس بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در حال نامه‌نگاری با فیفا است تا حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران جایگاهش را در فیفا پس گرفته و دوباره به عنوان مدرس در فدراسیون جهانی فوتبال کار کند.

حسین شمس از سال 2008 تنها مدرس ایران و آسیا در فیفا بود اما نامه‌نگاری برخی از مسئولان فدراسیون باعث شد تا او جایگاهش را از دست بدهد اما گویا مدیران ارشد فدراسیون فوتبال به اشتباه خود پی برده‌اند و به دنبال جبران مافات هستند.

حالا با توجه به نامه‌نگاری فداسیون، به نظر می‌رسد مشکلی برای اینکه حسین شمس جایگاهش را در فیفا پس بگیرد وجود نخواهد داشت، فقط باید کمی منتظر باشید تا این مشکلات مرتفع شود.

گفتنی است، در دو - سه روز گذشته فیفا در نامه‌ای به حسین شمس اعلام کرده بود وی تا زمانی‌که مشکلش را با فدراسیون فوتبال حل نکند نمی‌تواند در کلاس‌های زیر مجموعه فیفا تدریس کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز