خبرگزاری کار ایران

فوتسال در جام‌جهانی هم باید بدرخشد؛

کفاشیان: تیم‌های شرق آسیا دیگر حریف ایران نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۲۷

تیم ملی فوتسال آقایان استحقاق این را دارد تا در مسابقات جام جهانی حضوری پرقدرت داشته باشد و ما نیز از برنامه‌های تیم ملی حمایت می‌کنیم تا به اهداف خود برسیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد تیم‌های ملی فوتسال بانوان و آقایان در رقابت‌های آسیایی کره جنوبی گفت: خوشبختانه ماه‌ها تلاش و برنامه ریزی و حمایت فدراسیون باعث شد تا این دو تیم عنوان‌های نایب قهرمانی و قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهند.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان درباره عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان بعد از برگزاری اردوها، بازی‌های تدارکاتی و حضور در تورنمنت‌های بین المللی که به مدت 3 سال و نیم طول کشید، بالاخره توانست برای اولین بار در تاریخ ورزش‌های توپی ایران در بانوان، نایب قهرمان شود و مدال نقره را برای ایران به ارمغان آورد.

وی افزود: حدود 3سال و نیم تا 4 سال گذشت تا با برنامه‌ریزی و تلاش کادر فنی تیم ملی به این مقام مهم برسیم. معتقدم موفقیت بسیار خوبی بود که تیم ملی توانست تیم‌های هنگ کنگ، تایلند، ویتنام و اندونزی را با اقتدار شکست دهد. بانوان ایران شرق آسیا را در احاطه خود قرار داده و به نظرم تیم های شرق و غرب آسیا دیگر نمی‌توانند حریف تیم خوب ایران بشوند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدار سخت و نفس‌گیر ایران و ژاپن گفت: این بازی در وقت قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسد. این امر نشان می‌دهد بانوان ایران در حد تیم قهرمان آسیا پیش رفته‌اند اما در وقت اضافه فکر می‌کنم تجربه و قدرت بدنی ژاپن بود که به کمک این تیم آمد و بانوان ایران از رسیدن به مدال طلا بازماندند اما باز هم می‌گویم کسب مدال نقره برای بانوان ایران و فدراسیون فوتبال یک افتخار است.

وی افزود: از دو جهت از کسب این عنوان برای بانوان راضی هستم. دلیل اول اینکه نشان دادیم با حجاب می‌توان تا سکوهای قهرمانی و نایب قهرمانی پیش رفت و این امر را به فیفا ثابت کردیم و دلیل دوم کسب اولین مدال در تاریخ ورزش‌های توپی ایران در بانوان است که با اقتدار و شایستگی دختران فوتسال ایران همراه بود.

رئیس فدراسیون در خصوص ادامه روند حمایت و برنامه‌های تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال بانوان گفت: ما برنامه‌های تدارکاتی زیادی برای این تیم داریم. در کمیته فوتسال فیفا پیشنهاد برگزاری جام جهانی بانوان را داده‌ایم و تورنمنت‌های مختلفی هم در طول سال برگزار می‌شود که قصد داریم بانوان را به این بازی‌ها اعزام کنیم. روی این تیم خیلی خوب سرمایه‌گذاری شده و امیدوارم در مسابقات آتی نیز موفق باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره کسب عنوان قهرمانی تیم ملی فوتسال آقایان گفت: خوشبختانه پس از برنامه‌ریزی‌هایی که برای این تیم انجام شد، تیم ملی فوتسال نتیجه خوبی کسب کرد. برنامه های خسوس برای تیم ملی فوتسال خاص بود. تیم ملی را جوان‌تر از گذشته به تورنمنت چین و سپس رقابت‌های آسیایی کره‌جنوبی فرستاد و توانست عنوان قهرمانی را به ارمغان آورد. ما از خسوس و کمیته فوتسال انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق درخشش در جام‌جهانی را برای ایران به ارمغان آورند. تیم ملی فوتسال آقایان استحقاق این را دارد تا در مسابقات جام جهانی حضوری پرقدرت داشته باشد و ما نیز از برنامه‌های تیم ملی حمایت می‌کنیم تا به اهداف خود برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز