خبرگزاری کار ایران

کمیته اخلاق چه‌‌کاره است داور محروم می‌کند؟

شمس: از آقایان به وزیر جدید ورزش شکایت خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۸۹

سه کار باید در زندگی‌ام انجام دهم؛ اول اینکه کمیته فوتسال ایران را تبدیل به فدراسیون کنم، دوم اینکه فوتسال را به المپیک ببرم و سوم اینکه یک استادیوم مستقل 10 هزار نفری مخصوص فوتسال بنا کنم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت:‌ تورنمنت فوتسال کویت در سطح جهانی بود و از طرف نمایندگان فیفا و AFC تایید شد.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تورنمنت فوتسال کویت در سطح جهانی برگزار شد و از طرف فیفا و AFC تاییدیه گرفت تا به صورت مستمر و سالانه برگزار شود. نمایندگان AFC این مسابقات را از نظر فنی و داوری تایید کرده؛ داوران این مسابقات را AFC دعوت کرده بود و 3 داور ایرانی که در این تورنمنت حضور داشتند قضاوت‌های بسیار خوبی داشتند که تعجب همگان را برانگیخت تا جایی که دیدار فینال و رده‌بندی را هم داوران ایرانی قضاوت کردند.

وی در مورد تعلیق این 3 داور توسط فدراسیون فوتبال گفت: اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌آید و این داوران را محکوم می‌کند خنده‌دار است. به کمیته اخلاق چه ارتباطی دارد که داوران را محروم کند؟ اصلا کمیته اخلاق چطوری می‌تواند داور را محروم کند؟ اگر این خبر به AFC برسد چه اتفاقی برای فوتسال ما می‌افتد؟ باید کمیته داوران داور را محروم کند اما در این ماجرا رد پای یکسری آدم‌ها دیده می‌شود که دوست داشته‌اند همشهری‌های خودشان به این سفر بروند. آقایان می‌خواستند یکی از داوران شیرازی و یک داور شمالی در این تورنمنت بفرستند و وقتی AFC خودش داوران را انتخاب کرد به آقایان برخورد و چنین حرکاتی را شاهد هستیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال همچنین تاکید کرد: این 3 داور بهترین داوران تورنمنت بودند و پول خوبی هم گرفتند و هر 3 جام مربوط به داوران را به دست آوردند. این مسابقات جام رمضان کویت نبود بلکه جام جهانی فوتسال در رده باشگاهی بود که هزینه مسابقات حتی از هزینه جام جهانی هم بیشتر بود و سطح مسابقات هم از جام جهانی بالاتر بود.

وی در مورد عملکرد تیم دبیری تبریز در تورنمنت کویت گفت: تیم فوتسال دبیری آمده بود تا بازیکنانش را امتحان کند که در بازی اول و به خصوص در بازی سوم بسیار خوب عمل کردند، اما بازی دوم را بد شروع کردند و نتیجه غیرقابل باوری گرفتند. دبیری اگر بازی سوم خود را در بازی اول و دوم تکرار می‌کرد حتی می‌توانست مدعی قهرمانی باشد اما به گفته خود وحید شمسایی حضور در این مسابقات برای آنها تجربه خیلی خوبی بود در مجموع ما برای سال‌های بعد باید تیم بسیار قوی‌تری را راهی این مسابقات کنیم تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد اتفاقات اخیر فوتبال و فوتسال ایران گفت: فدراسیون فوتسال هنوز پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا در سال 2010 ازبکستان پرداخت نکرده، در حالیکه برای صعود تیم ملی به جام جهانی 50 میلیون پاداش و مجوز ورود خودرو به ملی‌پوشان داده‌اند. بچه‌های تیم ملی دختران و پسران فوتسال ما در مسابقات داخل سالن آسیا خوش درخشیدند اما در برنامه 90 همه دیدند چه اتفاقی برای آنها افتاده؟! نفرین این بچه‌ها و پدر و مادر آنها تا آخر عمر همراه کسانی که حق و حقوق‌شان را خورده‌اند خواهد بود. این بچه‌ها مدال طلا و نقره مسابقات را برای ایران به ارمغان آورده‌اند اما هیچ چیز نسیب‌شان نشده! بنده منتظر وزیر جدید ورزش هستم تا شکایت آقایان را بکنم. وزیر حال حاضر و رئیس قبلی سازمان تربیت بدنی بویی از عدالت نبرده‌اند و هر کسی که بیاید شکایت آنها را خواهم کرد.

شمس در پایان گفت: سه تا کار است که باید در زندگی‌ام انجام دهم؛ اول اینکه کمیته فوتسال ایران را تبدیل به فدراسیون فوتسال کنم، دوم اینکه فوتسال را به المپیک ببرم و سوم اینکه یک استادیوم مستقل 10 هزار نفری و سرپوشیده مخصوص فوتسال در پایتخت ایران درست کنیم. از خدا می‌خواهم عمری به من بدهد تا این کارها را انجام دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز