خبرگزاری کار ایران

بازی سختی در اصفهان داشتیم؛

عالیشاه: ذهنیت مردم را نسبت به پرسپولیس عوض می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۷

ما می‌خواهیم ثابت کنیم تیم متفاوتی نسبت به سال‌های قبل داریم به همین دلیل نیز در بازی با ذوب‌آهن تلاش کردیم این را نشان دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند تا ذهنیت مردم را نسبت به پرسپولیس عوض کنند.

امید عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر لیگ سیزدهم را با برد شروع کردیم تا هواداران به پرسپولیس امیدوار شوند. همچنین بازی سختی در اصفهان داشتیم اما بد شانس بودیم که نتیجه نگرفتیم.

وی همچنین متذکر شد: ما می‌خواهیم ثابت کنیم تیم متفاوتی نسبت به سال‌های قبل داریم به همین دلیل نیز در بازی با ذوب‌آهن تلاش کردیم این را نشان دهیم.

وی در مورد ذوب آهن نیز گفت: ذوب‌آهن هر سال تیم خوبی بوده و امسال هم فکر نمی‌کنم با سال‌های قبل فرق کند. ذوب‌آهن مثل تیم ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و باانگیزه است و بازی سختی مقابل این تیم در اصفهان داشتیم که در نهایت هم به تساوی رسیدیم.

عالیشاه در پایان تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس انگیزه بالایی دارند تا ثابت کنند نسبت به سال‌های قبل پرسپولیس عوض شده است. می‌خواهیم ذهنیت مردم را نسبت به پرسپولیس عوض کنیم چون پرسپولیس چند سال است نتیجه نگرفته و مردم از این تیم دلسرد شده‌اند اما امسال می‌خواهیم پرسپولیس دیگری را معرفی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز