خبرگزاری کار ایران

هیچ تعهد و قولی به باشگاه نداده‌ام؛

خوراکچی: می‌خواهیم بازیکنان جدیدی را به فوتسال معرفی کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۵۴

با اتفاقات خوبی که سال گذشته در تیم میثاق به وجود آمد با افتخار قراردادم را با این تیم تمدید کردم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: با اتفاقات خوبی که سال گذشته در تیم میثاق به وجود آمد با افتخار قراردادم را با این تیم تمدید کردم.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: سال گذشته اتفاقات خوبی مثل همدلی و رفاقت بین مدیریت باشگاه میثاق،‌ کادر فنی و بچه‌های تیم به وجود آمد که علاقه‌مند شدیم باز هم در این تیم کار کنیم. فصل گذشته نتایج خوبی هم گرفتیم و امسال تنها تیم پایتخت در لیگ برتر فوتسال هستیم به همین دلیل با افتخار قراردادم را با میثاق تمدید کردم تا نماینده شایسته‌ای برای فوتسال پایتخت در لیگ برتر باشیم. قبل از تمدید قراردادم هم گفته بودم اولویت اول تا پنجم من برای فصل جدید تیم میثاق است.

وی افزود: هدف مدیریت و هیات مدیره باشگاه این است که در فصل جدید بین تیم‌های اول تا سوم لیگ باشیم که به این هدف باشگاه احترام می‌گذاریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. بودجه ما امسال افزایش خوبی داشته و این افزایش بودجه توقع ایجاد می‌کند تا نتایج بهتری نسبت به فصل قبل کسب کرده و بین 3 تیم اول جدول باشیم. البته من هیچ تعهد و قولی به باشگاه نداده‌ام اما سعی می‌کنیم مقام ما از فصل قبل بهتر باشد.

خوراکچی در پایان گفت: بازیکنان تیم ملی از شاگردان من هستند و همه آنها برای من عزیز هستند اما باشگاه میثاق می‌خواهند خروجی خوبی در فوتسال داشته باشم. ما از برند میثاق استفاده می‌کنیم تا بازیکنان خوبی را به فوتسال ایران معرفی کنیم تا در خدمت تیم ملی باشند به همین دلیل سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان و کم نام و نشان استفاده کرده و آنها را به سطح ملی برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز