خبرگزاری کار ایران

باید با فوتسال سطح اول دنیا مقایسه شویم؛

صانعی: هر مربی دوست دارد در فوتسال ایران کار کند

کد خبر : ۹۸۵۹۳

به نظرم مشکل این است که هر 2 ماه به 2 ماه قراردادش تمدید می‌شود و اگر قراردادش یک‌ساله باشد، شرایط فرق می‌کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شاید کاندلاس پول بیشتری می‌خواهد که می‌خواهد برود.

علی صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نمی‌دانم چرا کاندلاس حرف از کار کردن در خیریه را برای کشور ما پیش کشیده است. شاید پول بیشتری می‌خواهد که می‌خواهد برود و شاید منظورش این بوده که قراردادش را خیلی کم کرده‌اند. به نظرم مشکل این است که هر 2 ماه به 2 ماه قراردادش تمدید می‌شود و اگر قراردادش یک‌ساله باشد، شرایط فرق می‌کند. اگر قرارداد مربی سالانه باشد، این مشکلات پیش نمی‌آید.

وی در مورد ادعای کاندلاس مبنی برداشتن پیشنهاد از کشورهای عربی گفت: فوتسال ایران قابل مقایسه با کشورهای عربی نیست و ما سرتر از فوتسال آسیا هستیم و هر مربی دوست دارد در فوتسال ایران کار کند. به هر حال استعدادی که در ایران وجود دارد، در هیچ کدام از کشورهای آسیایی نیست.

صانعی در پایان گفت: نمی‌دانم کاندلاس با تیم ملی ایران در جام جهانی موفق می‌شود یا نه. باید صبر کنیم و ببینیم در جام‌جهانی چه نتایجی می‌گیریم. تا جام جهانی خیلی اتفاقات می‌افتد و تمام شرایط عوض می‌شود و اگر می‌خواهیم عیار تیم ملی ایران مشخص شود، باید ببینیم مقابل روسیه، برزیل، ایتالیا و اسپانیا که 4 تیم اول دنیا هستند چه نتایجی می‌گیرد و چه عملکردی دارد. در آسیا قهرمان شده‌ایم اما باید ببینیم مقابل تیم‌های اول تا چهارم دنیا چه می‌کنیم. سطح فوتسال ما بالاتر از آسیا است و باید خودمان را با سطح اول دنیا مقایسه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر