خبرگزاری کار ایران

با دروغ دنبال حاشیه‌سازی‌ هستند؛

ربطی: محمد بنا باید به کشتی فرنگی برگردد

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۰۶

البته ما هنوز نمی‌دانیم خواسته‌های محمد بنا چیست ولی او باید برای ادامه راه رو به رشد کشتی فرنگی هم که شده از تصمیم خود منصرف شود.

دبیر فدراسیون کشتی تاکید کرد که برای ادامه روند رو به رشد کشتی فرنگی هم که شده محمد بنا باید از خداحافظی و کناره‌گیری‌اش منصرف شود.

عارف ربطی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با بحث کناره گیری محمد بنا از راس تیم ملی کشتی فرنگی ایران اظهار کرد: آنطور که من می‌دانم سرپرست فدراسیون و دیگر مسئولین با استعفای بنا مخالفت کرده‌اند و قرار شده در جلسه روز چهارشنبه هیات رئیسه فدراسیون این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و زمینه بازگشت این مربی به تشکیلات کشتی فرنگی محیا شود.

وی افزود: محمد بنا یک نگرانی‌هایی دارد که فدراسیون باید نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام کند همه ما می دانیم در این شرایط کار کردن سختی‌هایی دارد و امکانات زیادی می خواهد. بنا درخواست نامعقولی از فدراسیون ندارد اما او باید این موضوع را هم در نظر بگیرد که فدراسیون هم توانایی هایی دارد کهنمی تواند بیش از آن کاری بکند.

دبیر فدارسیون کشتی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوارید هیات رئیسه بتواند زمینه بازگشت محمد بنا را فراهم کند تصریح کرد: بنا باید بداند که با کنار کشیدن او چیزی درست نمی شود و اوضاع وخیم تر از آن چیزی که است خواهد شد. هم اکنون اردوها در حال برگزاری است و خادم و تیمش در حال برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی آزاد هستند مطمئنا حضور محمد بنا در کنار تیم ملی کشتی فرنگی هم یک دلگرمی برای ملی پوشان این رشته است و هم انگیزه آزادکاران و رسول خادم را بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: بی تردید هیات رئیسه فدراسیون کشتی تلاش خود را در جهت قانع شدن محمد بنا به کار خواهد گرفت و امیدوارم این مربی که می‌دانم عاشق کشتی است یک بار دیگر به جمع ما اضافه شود. البته ما هنوز نمی‌دانیم خواسته‌های محمد بنا چیست ولی او باید برای ادامه راه رو به رشد کشتی فرنگی هم که شده از تصمیم خود منصرف شود.

ربطی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال اینکه محمد بنا به جلسه هیات رئیسه فدراسیون کشتی دعوت شود گفت: بعید نیست این کار انجام شود.

وی در پایان در رابطه با شایعه استعفای او از دبیری فدراسیون کشتی گفت: این موضوع کاملا دروغ است و من هیچ گاه استعفا نکرده ام. عصر چهارشنبه هفته گذشته خسته بودم و به خانه رفتم و شنبه هم به فدراسیون بازگشتم. نمی دانم چرا عده ای با دروغگویی بدنبال حاشیه سازی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز