خبرگزاری کار ایران

جام جهانی کشتی آزاد- تهران؛

احمدی‌نژاد: نامه‌ای درخصوص حذف کشتی از المپیک خواهم نوشت

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۸۰

من می‌خواهم بگویم که شما باید از همین الان به فکر المپیک باشید و من در این خصوص نامه‌ای را درباره حذف کشتی از رشته‌های المپیکی خواهم نوشت.

رئیس جمهور از اعطای پاداش به کشتی‌گیران قهرمان تیم ملی کشتی آزاد ایران خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی نژاد در پایان مسابقات کشتی جهانی ایران و در پاویون ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی در جمع کشتی‌گیران پیروز تیم ملی ایران با تشکر از تمام ورزشکاران، مربیان و متخصصان گفت: من صمیمانه از شما عزیزان تشکر می‌کنم که زحمت کشیدید و به این مقام دست پیدا کردید.

وی افزود: معلوم شد هر جا ما با توکل بر خدا و با کار تیمی همه تلاش خود را به کار ببریم، می‌توانیم روی قله بایستیم.

رئیس جمهور ادامه داد: برای آینده نیز راه همین است و انشاء‌الله با اراده و ایمان به خدا به پیش خواهیم رفت و این راه ملت ایران است.

احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: شما امروز روی قله ایستاده‌اید بخصوص ورزش کشتی که ورزش جوانمردان است.

رئیس جمهور با اشاره به حذف ورزش کشتی از بین ورزش‌های المپیکی ادامه داد: این به این دلیل است که برخی از کشورها که بر سر کار هستند می‌خواهند بدون زحمت قله‌ها را فتح کنند و البته من فکر نمی‌کنم که موفق شوند.

احمدی‌نژاد گفت: من می‌خواهم بگویم که شما باید از همین الان به فکر المپیک باشید و من در این خصوص نامه‌ای را درباره حذف کشتی از رشته‌های المپیکی خواهم نوشت. انشاء‌الله با کمک امام عصر(ع) ما در مسیر پیروزهای بزرگ حرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تیم ملی کشتی ایران در اوج قرار دارد افزود: شما باید مواظب باشید تا شما را از این مقام پایین نکشند و با ارتقا سطح، کیفیت تمرین‌ها و مدیریت خوب باید در سطح اول بمانیم و 30 سال در قله باشیم و کسی نتواند جای ما را بگیرد.

رئیس جمهور در پایان با آرزوی موفقیت برای تمام اعضای تیم ملی کشتی از پاداش به تک تک اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خبرداد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز