خبرگزاری کار ایران

هشدار گوسینوف به کشتی‌گیران روس:

بلیط رقابت‌های جهانی برای هیچ‌كس صادر نشده است

کد خبر : ۹۱۱۹۴

تمرینات ما در ماه رمضان در حال پیگیری است و مجموعه ما مسلمانان حاضر در اردو مسائل دینی خود را با اعتقاد عمیقی دنبال می‌كنیم.

سرمربی تیم ملی كشتی آزاد روسیه گفت: در حال حاضر بلیط رقابت‌های جهانی مجارستان برای هیچ‌كس صادر نشده است.

به گزارش ایلنا، ماگومد گوسینوف با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر 42 كشتیگیر ما در اردوگاه آموزشی آدلر اولین مرحله آماده‌سازی تمرینات خود را پشت سر می‌گذرانند. رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان برای كشتی‌گیران تازه وارد ما یك پیروزی بود و به آنها اعتماد به نفس داد.

گوسینوف تصریح كرد: این اردو با حضور 28 كشتی‌گیر در حال برگزاری است، در حال حاضر 7 كشتی‌گیر ما به یونان رفته‌اند و این اردو 3 مرداماه به پایان می‌رسد. تمرینات ما در ماه رمضان در حال پیگیری است و مجموعه ما مسلمانان حاضر در اردو مسائل دینی خود را با اعتقاد عمیقی دنبال می‌كنیم.

وی خاطرنشان كرد: نتایج مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان برای تعیین تركیب جهانی مجارستان مهم بود اما هنوز بلیط بوداپست برای كسی صادر نشده است. مرحله دوم اردوی ما 6 تا 25 آگوست در كیسلوویسك و مرحله پایانی نیز 1 تا 14 سپتامبر در نووگورسك انجام می‌شود ما سپس راهی بوداپست می‌شویم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز