خبرگزاری کار ایران

كشتی آزاد نوجوانان جهان- صربستان؛

امامی و قاسمپور در فینال/شهبازی در رده بندی

کد خبر : ۹۹۱۱۹

مسابقات كشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در شهر زرنیانین صربستان در حال برگزاری است.

مسابقات روز نخست كشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان امروز در شهر زرنیانین صربستان در حال برگزاری است و یونس امامی و كامران قاسمپور نمایندگان اوزان 42 و 69 كیلوگرم كشورمان با شكست رقبا به دیدار فینال راه یافتند و حسین شهبازی در وزن 85 کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافت.

به گزارش ایلنا، در وزن 42 كیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 8- صفر آستین گومز از آمریكا را شكست داد وی در دور بعد نیز جاتین جاتین از هند را با نتیجه 7- 6 شكست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت وی در این دیدار تمیرلان علی اف از روسیه را با نتیجه 4- 3 مغلوب كرد و به دیدار نهایی راه یافت. حریف وی در دیدار فینال ریو ماتسویی از ژاپن است.

در وزن 69 كیلوگرم كامران قاسم پور در دور نخست گئورگی ملیتوف از یونان را با نتیجه 7- صفر شكست داد. وی در دور بعد با نتیجه 9- 5 تیگران میناتساكیان از ارمنستان را مغلوب كرد. قاسم پور در دور سوم تیمور بیژویف از روسیه را با نتیجه 8- صفر شكست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه تاریل گافرینداشیولی از گرجستان را نیز 8- صفر شكست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال عبدالسلیم محی‌الدین‌اف از آذربایجان است.

در وزن 85 كیلوگرم حسین شهبازی در دور نخست با نتیجه 8- صفر از سد داواجامتس از مغولستان گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه 7- صفر رازمیك پوقوسیان از ارمنستان را شكست داد. شهبازی در دور سوم با نتیجه 7- صفر مغلوب عبدالرشید سعدا‌له‌یف از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه شانس مجدد راه یافت. شهبازی در این مرحله پراوین پراوین از هند را شکست داد تا برای کسب مدال برنز با نورماگمود گادژی یف از آذربایجان مسابقه دهد.در این وزن کشتی گیران روسیه و ترکیه فینالیست شدند.

در وزن 50 كیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور نخست با نتیجه 9- 5 مخامد كویاتبك از قزاقستان را شكست داد اما در دور بعد مقابل اسپنسر لی از آمریكا 8- صفر مغلوب شد و با توجه به شكست این كشتی گیر در دور بعد، حاجی‌پور از دور رقابت‌ها كنار رفت.در این وزن کشتی گیران روسیه و آذربایجان راهی دیدار نهایی شدند.

در وزن 58 كیلوگرم جمال عبادی در دور اول با نتیجه 9- صفر ریل پاریسین از كانادا را شكست داد ولی در دور بعد با نتیجه 9- صفر مغلوب ری هیگوچی از ژاپن شد و با توجه به شكست این كشتی گیر ژاپنی در دور بعد، عبادی از دور رقابت‌ها حذف شد.در این وزن نمایندگان ترکیه و گرجستان راهی دیدار فینال شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز