خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد نوجوانان جهان- صربستان؛

قهرمانی و موجرلو به مدال برنز رسیدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۵۲

روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان امروز در شهر زرنیانین صربستان پیگیری شد

روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان امروز در شهر زرنیانین صربستان پیگیری شد و خیراله قهرمانی در وزن 46 کیلوگرم و علی موجرلو در وزن 76 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. علی اسماعیل پور در وزن 63 کیلوگرم نیز پنجم شد.

به گزارش ایلنا، در وزن 46 كیلوگرم خیراله قهرمانی در دور نخست با نتیجه 9- 2 آنتونی دویلا از ونزوئلا را شكست داد وی در دو دوم با نتیجه 8- صفر بالاز اجید از مجارستان را مغلوب كرد. قهرمانی در دور سوم وازدیم تراخاف از بلاروس را با نتیجه 6 – 1 شكست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قهرمانی در این مرحله با نتیجه 7- 3 مقابل دارهان كالكنوف از قزاقستان شکست خورد به به دیدار رده‌بندی رفت. قهرمانی در این دیدار با نتیجه 6- 5 اصلان مینکالیوف از روسیه را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 63 كیلوگرم علی اسماعیل پور در دور نخست با نتیجه 4- 2 از سد ادوارد نیكولیشویلی از گرجستان گذشت وی در دور دوم انس اوشلو از تركیه را با نتیجه 3- صفر مغلوب كرد اما در دور سوم با نتیجه 8- 1 مغلوب یوهی فوجینامی از ژاپن شد اما با حضور این ژاپنی در دیدار فینال اسماعیل پور در گروه بازنده ها با نتیجه 5- 2 آنتونی مونترو از ونزوئلا را شکست داد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 1- صفر مغلوب باکار ایوب اف از روسیه شد و به مقام پنجم رسید.

در وزن 76 كیلوگرم علی موجرلو در دور نخست با نتیجه 7 – صفر تولگا یونل از تركیه را شكست داد وی در دور دوم با نتیجه 8- صفر بوگدان پوپكوف از اوكراین را شكست داد. وی در دور سوم نیز با نتیه 3- صفر ماگومد رسول قاضی ماگمدوف از آذربایجان را مغلوب كرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 2- 2 مغلوب باتیربك تكاكولوف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. موجرلو در دیدار رده بندی با نتیجه 4- 2 بو نیکال از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

و در وزن 100 كیلوگرم علی اصغر اكبری که با شکست کشتی گیرانی از قزاقستان، ترکیه و آذربایجان به دیدار نهایی راه یافته بود تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به مصاف زائور کوتچیف از روسیه می رود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز