خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا:

2تن از اشرار مسلح در سیستان به هلاکت رسیدند

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۱۰

مرزداران این فرماندهی مستقر در هنگ مرزی نگور و جکیگور ضمن به هلاکت رساندن دو تن از قاچاقچیان مسلح موفق شدند در پاکسازی محل مقدار یک تن و ۳۷۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

ایلنا: جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از به هلاکت رسیدن دو تن از اشرار و کشف بیش از یک تن مواد مخدر در هنگ مرزی نگور و جکیگور در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد گراوند گفت: در پی کسب خبر از منابع اطلاعاتی مبنی بر قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور، مرزداران هنگ مرزی نگور و جکیگور بلافاصله پوشش نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح این خبر افزود: در این راستا هوشیاری لازم جهت استقرار کمین در نوار مرزی و کنترل راه‌های مواصلاتی ابلاغ شد و در ‌‌نهایت مرزداران پس از ساعت‌ها کار شبانه روزی موفق به مشاهده متجاوزین مرزی که قصد ورود غیر مجاز به داخل خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند شدند و بدین ترتیب درگیری مسلحانه بین دو طرف آغاز شد.

به گفته وی، با هوشیاری مرزداران و آتش پر حجم آنان قاچاقچیان مسلح توان مقابله با مأمورین را از دست داده و سرانجام با دیدن به هلاکت رسیدن و زخمی شدن نیرو‌هایشان، با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر به آنسوی مرز گریختند.

امیر گراوند ادامه داد: مرزداران این فرماندهی مستقر در هنگ مرزی نگور و جکیگور ضمن به هلاکت رساندن دو تن از قاچاقچیان مسلح موفق شدند در پاکسازی محل مقدار یک تن و ۳۷۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در پایان ضمن اشاره به آخرین اقدامات مرزبانی در پوشش کامل خلاء‌های مرزی در حوزه هنگ مرزی سراوان، به آن دسته از افرادی که تاکنون با نقض حریم امنیتی مرز به امر قاچاق می‌پرداختند هشدار داد و گفت: تجاوز به حریم ممنوعه مرزی برای متجاوزین هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت و مأمورین ما با هرگونه تجاوز به مرز‌ها برخورد خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز