خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار سیستان بلوچستان:

كارخانه 120 تنی آسفالت و پارك البرز افتتاح شد

کد خبر : ۴۵۹۱۹

با حضور دکتر کاشانی، استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مدیران شهرداری؛ كارخانه بزرگ 120 تنی آسفالت و پارك البرز در زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

با حضور کاشانی، استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مدیران شهرداری؛ كارخانه بزرگ 120 تنی آسفالت و پارك البرز در زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا؛ در این مراسم " حاتم نارویی" استاندار سیستان بلوچستان ضمن ابراز خرسندی از عملكرد شهرداری زاهدان گفت: احداث و راه اندازی این كارخانه با حجم تولید 120 تن آسفالت در روز توسط مجموعه ی شهرداری كار بسیاربزرگ و با ارزشی است كه جز با همت و پشتكار مسئولین شورا و شهرداری به انجام نمی رسید.

وی با تاكید بر این موضوع كه: شهر زاهدان پتانسیل این را دارد تا با شهرهایی مانند شیراز، اصفهان و مشهد رقابت كند گفت: باید با عزم و اراده و پشتكار و همكاری، فعالیتهایی را انجام بدهیم تا بتوانیم مشكلات پیش رو را یكی پس از دیگری حل كنیم.
وی با اشاره به ادامه ی حمایت مالی استانداری از شهرداری جهت تكمیل ظرفیت سنگ شكن كارخانه افزود: با عزم و اراده ای كه در بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری می بینم مطمئن هستم كه ظرفیت تولید كارخانه آسفالت از 120 تن كنونی به ظرفیتی بسیار بالاتر ارتقاء خواهد یافت.
"اسماعیل حسین زهی" شهردار زاهدان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشكر از حمایتهای همه جانبه ی استانداری و شورای اسلامی شهر در راه اندازی كارخانه آسفالت گفت: متاسفانه با توجه به حفاری هایی كه در طول سال جهت تامین نیازهای شهروندان توسط شركتها و سازمانها در سطح شهر انجام می شود و اختلاف ساعت شب و روز که باعث تخریب بیشتر آسفالت می شود و بحث ترمیم و لکه گیری و اسفالت خیابانها و کوچه ها شهرداری را با مشکل روبرو کرده است که امیدواریم با حمایت استانداری محترم بتوانیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.
وی با اشاره به ظرفیت پایین سنگ شكن این كارخانه افزود: كارخانه ای كه امروز به بهره برداری رسیده هنوز نیاز به كمكهای مالی استانداری دارد و ما انتظار داریم استانداری محترم جهت تكمیل ظرفیت سنگ شكن كارخانه كه جزء اساسی ترین قسمتهای این كارخانه می باشد، شهرداری را مورد حمایت مالی خود قرار دهد.
گفتنی است:عملیات اجرایی این كارخانه در زمینی به مساحت 66 هكتار و از سال 1390 آغاز گردیده و دارای ظرفیت تولید 120 تن آسفالت در ساعت می باشد كه تا 160 تن در ساعت قابل ارتقاء است. جهت راه اندازی این كارخانه حدود 12میلیارد ریال هزینه شده است.
در ادامه بهره برداری از پروژه های شهرداری نوبت به افتتاح پارك البرز واقع در زیباشهر رسید. این پارك دارای 7000مترمربع فضای سبز، 350 مترمربع زمین بازی، 6 چشمه سرویس بهداشتی، 24 مترمربع آبنما، یك ایستگاه سلامتی و 8 عدد برج نوری می باشد. احداث پارك البرز بصورت فازبندی می باشد كه فاز اول آن در دهه مبارك فجر به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز