خبرگزاری کار ایران

با اعتراض تعدادی از نامزدها در نتیجه انتخابات:

سه روز دیگر نتیجه قطعی انتخابات شورای شهر زابل اعلام می شود

کد خبر : ۸۶۶۳۱

این هیئت 15 روز برای رسیدگی به این شکایت مهلت دارد.

ایلنا: دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی سیستان‌ و بلوچستان در پاسخ به «ایلنا» گفت: سه روز دیگر نتیجه قطعی انتخابات شورای اسلامی شهر زابل اعلام می‌شود.

رضا مرعشی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد شائبه‌هایی در اعلام نتیجه شمارش آرا در انتخابات شورای اسلامی شهر زابل، اظهار کرد: تعدادی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر زابل به شمارش آرا اعتراض کرده‌اند که هیئت عالی استان برای رسیدگی به اعتراض آن‌ها یک هیئتی را برای برسی به این شهرستان اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه هیئت اعزامی طبق قانون ۱۰ درصد از صندوق‌های اخذ رای را مجاز به بازشماری است، افزود: با توجه به مهلت قانونی، تا سه روز دیگر نتیجه قطعی در این حوزه اعلام می‌شود.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی سیستان‌ و بلوچستان در مورد نحوه ارائه شکایات نیز گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پس از شمارش آرا و اعلام نتایج اولیه، معترضین می‌توانند در دو مرحله اعتراض کنند، که یک مرحله اعتراض به مرکز بخش و یا شهرستان ارسال می‌شود و در صورت اقنا نشدن، شکایت بعدی به هیئت استانی ارائه می‌شود و این هیئت هم ۱۵ روز برای رسیدگی به این شکایت مهلت دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز