خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتحادیه چایکاران شمال کشور:

چایكاران هنوز بیش از ۱۵ میلیارد تومان طلبكارند

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۸۴

تغییر بانک عامل چایکاران همواره یکی از علل تاخیر در پرداخت مطالبات چایکاران بوده است/ چایکاران باید به طور مجدد به بانک عامل مورد نظر مراجعه کرده و حساب جدید باز کنند تا مطالبات به حسابشان واریز شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی چایکاران شمال کشور از تغییر مجدد بانک عامل برای دریافت مطالبات چایکاران انتقاد كرد و گفت: در حال حاضر ۱۵/۵ میلیارد تومان از مطالبات معوق چایکاران در سال جاری باقی مانده است که باید تاکنون پرداخت می‌شد اما به دلیل مشکلاتی در تامین اعتبار و تغییر نام بانک عامل هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش ایلنا، مصطفی نصرالهی در این باره افزود: تاکنون مطالبات چایکاران از طریق بانک سپه واریز می‌شد اما به تازگی زمزمه تغییر بانک سپه به بانک ملت و بانک رفاه کارگران برای دریافت مطالبات چایکاران مطرح شده که در حال حاضر تغییر این بانک به بانک رفاه کارگران به طور قطعی مطرح شده است.

وی به تاخیر مستمر پرداخت مطالبات چایکاران طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: تغییر بانک عامل چایکاران همواره یکی از علل تاخیر در پرداخت مطالبات چایکاران بوده است.

وی ادامه داد: به طوری که چایکاران باید به طور مجدد به بانک عامل مورد نظر مراجعه کرده و حساب جدید باز کنند تا مطالبات به حسابشان واریز شود.

مدیرعامل اتحادیه چایکاران تصریح کرد: بازگشایی حساب جدید برای تمامی چایکاران زمان زیادی را می‌طلبد که همین امر در پرداخت به موقع مطالبات موثر است.

نصرالهی از سازمان چای شمال کشور خواست تا از تغییر مجدد بانک سپه به بانک رفاه کارگران و سرگردانی مجدد چایکاران جلوگیری کند تا بهره برداران این بخش با دلگرمی بیشتری بتوانند به فعالیت خود ادامه بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز