خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه چای شمال در گفتگو با ایلنا:

كشاورزان بین كارخانه و سازمان چای پاسكاری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۳۵

«در حالی كه بهای برگ سبز درجه یك چای 1200 تومان و برگ سبز درجه دو 650 تومان تصویب شده است اما هنوز پرداختی به چایكاران با قیمت قبل یعنی 900 تومان و 500 تومان است»

نایب رییس اتحادیه چای كاران اعلام کرد: با شروع چین دوم برگ سبز چای و علی‌رغم قول های استاندار گیلان در خصوص پرداخت سریع مطالبات چای‌کاران، كشاورزان همچنان بین كارخانه و سازمان چای «پاسكاری» می‌شوند.

«پرویز شعبانی»در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص «روش عجیب پرداخت مطالبات چای كاران» اظهار داشت: سازمان چای مقداری از پول پس اندازش را به پولی كه هر 3، 2 روز در میان از كارخانه‌ها می‌گیرد می‌افزاید و مبلغی را برای امرار معاش به چایكاران می‌پردازد.

وی با اشاره به مذاکره نماینده املش در مجلس با استاندار گیلان، اظهار داشت: معاون اول رییس جمهور قول واریز 30 میلیارد تومان از 60 میلیاردی كه قرار است به صنعت اختصاص یابد را تا اول تیر ماه داده است كه در صورت تحقق این وعده حداقل مطالبات بهار چایكاران پرداخت می‌شود.

شعبانی افزود: در حالی كه بهای برگ سبز درجه یك چای 1200 تومان و برگ سبز درجه دو 650 تومان تصویب شده است اما هنوز پرداختی به چایكاران با قیمت قبل یعنی 900 تومان و 500 تومان است و پرداخت با قیمت های جدید صورت نمی گیرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز