خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر خراسان شمالی:

حمایت از كشاورزی با بیمه تمامی كشاورزان ممكن خواهد شد

asdasd

تا کنون تعداد زیادی از شاغلین در بخش کشاورزی و سایرحوزه‌های زیر مجموعه‌ از خدمات بیمه‌ای محروم هستند که جهت حمایت از كشاورزی ضروری است تمامی کشاورزان و دامداران استان تحت پوشش بیمه از جمله تامین اجتماعی قرار بگیرند.

دبیر خانه کارگر خراسان شمالی سهم اشتغالزایی این استان در حوزه كشاورزی را ۳۵ درصد اعلام كرد و بر ضرورت صدور پروانه اشتغال برای فعالان این بخش و همچنین ارائه آموزش، پیگیری بیمه کشاورزان، ایجاد کمیته‌های نرخ گذاری برای محصولات کشاورزی تاكید كرد.

فرهاد هدایتی در این باره به ایلنا گفت: با توجه به اینکه کشاورزی و دامداری یکی از ارکان اصلی اشتغال زایی در این استان محسوب می‌شود به منظور هویت بخشی به فعالیت‌های کشاورزی، صدور پروانه اشتغال برای فعالان این بخش و همچنین ارائه آموزش، پیگیری بیمه کشاورزان، ایجاد کمیته‌های نرخ گذاری برای محصولات کشاورزی در استان ضروری است.

او در ادامه افزود: افزایش تعداد طرح‌های کشاورزی و دامداری با توجه به غیر صنعتی بودن استان کمک فراوانی به کاهش نرخ بیکاری خواهد کرد.

این فعال كارگری با تاكید بر ارائه خدمات بیمه‌ای به فعالان بخش کشاورزی، گفت: تا کنون تعداد زیادی از شاغلین در بخش کشاورزی و سایرحوزه‌های زیر مجموعه‌ از خدمات بیمه‌ای محروم هستند که جهت حمایت از كشاورزی ضروری است تمامی کشاورزان و دامداران استان تحت پوشش بیمه  از جمله تامین اجتماعی قرار بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز