خبرگزاری کار ایران

کارکنان آبفا گلستان در تجمع اعتراض اهانت به پیامبر(ص) حاضر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۸

سرپرست، معاونین، کارکنان شرکت آبفا گلستان با حضور در تجمع اعتراض آمیز مردم گلستان انزجار خود را از عوامل ساخت و نشر فیلم اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) اعلام داشتند.

ایلنا - گرگان: سرپرست، معاونین، کارکنان شرکت آبفا گلستان با حضور در تجمع اعتراض آمیز مردم گلستان انزجار خود را از عوامل ساخت و نشر فیلم اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) اعلام داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان در حاشیه این تجمع گفت: امروز مسلمانان جهان با هر رنگ، نژاد و قومیت برای دفاع از ارزش های خود یک صدا شدند ونشان دادند که اجازه نمی دهند به مقدسات آنها اهانت شود.

سید منصور هاشمی تصریح کرد: دشمنان اسلام سال ها ست که به انحاء مختلف درصدداً تا اتحاد بین مسلمان را از بین ببرند و توطئه های شومی چون قرآن سوزی و اهانت را در سرلوحه کار خود قرار می دهند اما شاهدیم که بیداری اسلامی در جوامع موجب شده تا دشمنان همچنان ناکام در نقشه های شوم خود باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز مرزها را در نوریده است یادآور شد: تهدیدها، تحریم و فشارهای که از سوی دشمنان به این ملت روا شده به این دلیل است که ملت ایران نمی خواهند دست از اعتقادات خود بکشند و برای همین مجامعی که خود را مدافع حقوق بشر می دانند به بهانه بمب هسته‎ای و ناامن شدن منطقه هر روز بفکر توطئه جدیدی است اما مشکل اصلی آنها اسلام می باشد و ساخت و نشر این فیلم و توهین به مقدسات میلیون ها مسلمان دنیا از این امر حکایت دارد.

شایان ذکر است در این تجمع مردم شعار لبیک یا رسول الله مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم سر دارند و خواهان برخورد مجامع بین المللی با عوامل ساخت و نشر فیلم موهن پیامبر اکرم(ص) شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز