خبرگزاری کار ایران

با برپایی غرفه در نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگار در قم؛

شهرداری قم فعالیت ها و عملکرد خود را در معرض دید مردم گذاشت

شهرداری قم و سازمان های وابسته با برپایی چند غرفه در نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگار به مناسبت هفته دولت، آخرین برنامه ها، فعالیت ها، عملکردهای خود را در معرض دید شهروندان قم قرار داده است.

قم – ایلنا: شهرداری قم و سازمان های وابسته با برپایی چند غرفه در نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگار به مناسبت هفته دولت، آخرین برنامه ها، فعالیت ها، عملکردهای خود را در معرض دید شهروندان قم قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، در غرفه اصلی شهرداری در نمایشگاه دایمی استان قم، کلیه معاونت های شهرداری قم شامل، معاونت برنامه ریزی و توسعه، معاونت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، معاونت شهرسازی و معماری، معاونت امور مناطق، معاونت خدمات شهری، معاونت فرهنگی – اجتماعی، معاونت اداری - مالی و معاونت فنی – عمرانی حضور دارند.

سازمان های وابسته به شهرداری قم همچون، آتش نشانی و خدمات ایمنی، اتوبوسرانی قم و حومه، بازیافت و تبدیل مواد، بهسازی و نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، بهشت معصومه، پارک ها و فضای سبز، پایانه های مسافربری، حمل و نقل و ترافیک شهری، قطار شهری، کشتارگاه صنعتی، مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، توسعه و عمران، میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل، مجمتع بهداشتی – درمانی سید الشهدا(س)، شرکت عمران معصومیه، سازمان زیباسازی شهر قم، مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی شهرداری قم و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات حضور دارند و کارشناسان و مسوولان این مراکز پاسخگوی پرسش های شهروندان هستند و فعالیت های بخش خود را به اطلاع مردم می رسانند.

از غرفه های «ویژه» شهرداری، غرفه سازمان فضای سبز است که در محوطه باز نمایشگاه با ایجاد پنج ایستگاه همچون، نقاشی کودکان، خود اشتغالی و آموزش پذیرای همشهریان است و خدمات خود را در قالب بروشور با حضور کارشناسان این سازمان برای ارایه توضیحات لازم به مردم دایر کرده است.

همچنین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در فضای باز محوطه نمایشگاه نحوه اطفای حریق را به شهروندان علاقه مند آموزش می دهد.

نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگار تا 5 شهریور ماه جاری در بلوار امام موسی صدر(خاکفرج) قم، نمایشگاه دایمی استان قم، صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 22 برای بازدید عموم دایر است.

دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است و روز هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان محمدعلی رجایی و محمد جواد باهنر است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز