خبرگزاری کار ایران

نقشه آنلاین ترافیکی مشهد رونمایی شد

برای استفاده از این دستاورد نوین،‌ شهروندان می توانند با مراجعه به وب سایت سازمان با آدرس http://map.mashadtraffic.ir و یا با دانلود این سامانه از طریق پرتال سازمان به آدرس http://map.mashadtraffic.ir/apk از ترافیك لحظه‌ای معابر شهری اطلاع پیدا كنند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیك شهرداری مشهد از بهره برداری و رونمایی از نقشه آنلاین ترافیكی شهر مشهد خبر داد.
 
به گزارش ایلنا از مشهد، سید مهدی امامی میبدی گفت: یكی از وظایف این سازمان اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص ترافیك معابر شهری است كه همشهریان از طریق تماس با مركز كنترل این سازمان می توانند از ترافیك شهر مطلع شوند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: از چندی پیش با تلاش فراوان جمع زیادی از كارشناسان این سازمان نقشه آنلاین ترافیكی شهر مشهد را طراحی و در نمایشگاه السیت امسال رونمایی شد.

امامی ادامه داد: برای استفاده از این دستاورد نوین،‌ شهروندان می توانند با مراجعه به وب سایت سازمان با آدرس http://map.mashadtraffic.ir و یا با دانلود این سامانه از طریق پرتال سازمان به آدرس http://map.mashadtraffic.ir/apk از ترافیك لحظه‌ای معابر شهری اطلاع پیدا كنند.

وی همچنین اظهار کرد: نرم افزار فوق (apk) برای موبایل و گوشی های دارای سیستم عامل اندروید هم طراحی شده كه در همان آدرس اینترنتی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیك شهرداری مشهد با بیان توانایی های این سامانه در خصوص مسیریابی هوشمند ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: در این سامانه شهروندان علاوه بر استفاده از امكانات ذكر شده می‌توانند با انتخاب مبدا و مقصد سفر خود را از بهترین و کوتاه‌ترین مسیر با توجه به داده های ناوگان موجود توصیه شده بهره‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر آن مکان‌های برخی لایه‌های مرتبط با حمل و نقل از قبیل پمپ بنزین و مراکز معاینه فنی و... نیز از طریق همین سامانه به اطلاع شهروندان می رسد.

به گفته وی به زودی مدل های جدیدی همچون مسیرهای دوچرخه و تاکسی نیز به سامانه مسیریابی اضافه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز