خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر سمیرم پیشنهاد كرد:

افزایش بیست درصدی بودجه سال 92 شهرداری سمیرم

کد خبر : ۴۰۹۰۴

از دو و نیم میلیارد تومان بودجه مصوب سال 1391 شهرداری سمیرم فقط یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان محقق شده است.

اصفهان - ایلنا:رئیس شورای اسلامی شهر سمیرم از تصویب بودجه پیشنهادی سال 1392 شهرداری سمیرم به مبلغ سه میلیارد تومان خبر داد و گفت: این بودجه نسبت به سال 1391 بیست درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛سهراب اسدی سرانه شهروندی را به ازاء هر نفر بر مبنای بودجه پیشنهادی سال 1392 شهرداری شصت هزار تومان بیان کرد.

وی افزود در حالیکه عملیات شهرسازی و شهرداری در عناوینی مثل بازگشائی و آسفالت معابر -اصلاح خیابان‌ها و فضای سبز تعریف می‌شود، بودجه تصویب شده فعلی نیز جوابگوی تامین رفاه شهروندی در سمیرم نیست.

سهراب اسدی با بیان اینکه الگوی شهرسازی و تراکم شهری آینده به طور قطع از توپوگرافی شرایط اقلیمی شرایط کاری هزینه ساخت و ساز مراتب بالای توسعه شهری تاثیر می گیرد از شهردار سمیرم خواست با یک اقدام جدی از گسترش وضعیت توسعه افقی جلوگیری کند و تدابیر لازم را برای تراکم سازی به سمت جنوب در جهت عمودی اتخاذ کند.

وی اذعان داشت در حال حاضر بهترین و بیشترین منبع درآمدی شهرداری سمیرم عوارض و کسبه و ساختمان است ولی هزینه بالای بیمه ساختمانی مصوب سازمان بیمه تامین اجتماعی و هزینه بالای سازمان نظام مهندسی این منبع درامدی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی از مسئولین ذی ربط کشوری و استانی خواست به مکاتبات و تعاملات قبلی مسئولین شهرستانی در این رابطه پاسخ قانع کننده بدهند.

اسدی ادامه داد تا این لحظه از دو و نیم میلیارد تومان بودجه مصوب سال 1391 شهرداری سمیرم فقط یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان محقق شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سمیرم خاطر نشان کرد تورم، گرانی،عدم ساخت و ساز، استقبال نکردن مردم از عوارض و خرید تراکمی دلایل عمده برای محقق نشدن بودجه سال 1391 است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز