خبرگزاری کار ایران

فرماندار سمیرم:

شهرداری‌ها در دام حاشیه‌ها نیفتند

کد خبر : ۴۰۹۱۸

فرمانداری در راستای خدمت رسانی شعار" وابسته به اعتبارات نیستیم وابسته به ابتکارات هستیم"را انتخاب كرده تا مردم پشتوانه اقدامات مسئولین باشند.

اصفهان-ایلنا: فرماندارشهرستان سمیرم در جمع شهرداران و اعضاء شورای اسلامی شهر سمیرم با اعلام این خبر كه بر اساس مطالعات تدوینی از بیست و سه شهرستان استان اصفهان سمیرم شهرستان شفافی است، اظهار داشت: کسب رتبه یک تا سه این شهرستان در بسیاری از عرصه‌ها از نتایج پرداختن این شهرستان به اصول است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حامد منیری گفت:فرمانداری در راستای خدمت رسانی شعار" وابسته به اعتبارات نیستیم وابسته به ابتکارات هستیم"را انتخاب كرده تا مردم پشتوانه اقدامات مسئولین باشند.

وی تاکید کرد: در صورت تقدم اراذل بر افاضل شاهد سقوط شهرستان در سراشیبی انحطاط خواهیم بود.

حامد منیری شهرداری‌ها را موسسه‌ای عمومی و غیر دولتی و خود گردان توصیف کرد و از شهرداری‌ها خواست با تمرکز بر آهنگ درست کاری از افتادن در دام حاشیه‌ها جلو گیری کنند.

درادامه رئیس شورای اسلامی شهر سمیرم به نقش فرماندار در ارتقائ شهری اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد حضور فرماندار جدید به تحولات جدید بینجامد.

سهراب اسدی افزود: فراز و نشیب‌های این شهرستان در طول تاریخ بسیار زیاد و گسترده است و از نتایج انهم تداوم چالشهای شهری و منطقه‌ای است.

وی از ضرورت بررسی آسیب‌شناختی مساله توسط کار‌شناسان اهل فن سخن گفت و اذعان داشت در حال حاضر در بخش نمای شهری - عوارض و درامدهای شهری و فضاسازی شهری سمیرم ضعیف است.

وی تاکید كرد:تبعات کمبودهای شهری نیز ضمن ایجاد تعارضات شهروندی و بین بخشی در ‌‌نهایت گریبانگیر شهرداری‌ها خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سمیرم ادامه داد در حالیکه منبع درآمدی اکثریت مردم سمیرم از محل کشاورزی تامین می‌شود اما شهرداری از این محل درامدی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز