خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

اعطای 500 هزار تومان وام بلاعوض به زلزله زدگان

وزیر راه و شهر سازی گفت: مبلغ 500 هزار تومان وام بلا عوض به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی در شهرستانهای اهر، ورزقان و هریس برای خرید اقلام ضروری زندگی اعطا می شود.

تهران - ایلنا: وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بیش از ۱۲ هزار واحد آواربرداری انجام شده و حدود هفت هزار واحد پی کنی و بیش از ۲ هزار واحد پی ریخته شده و تعدادی از واحد‌ها نیز به سقف رسیده است.

علی نیکزاد افزود: مبلغ 500 هزار تومان وام بلاعوض برای خرید اقلام زندگی به زلزله زدگانی که به زودی ساخت خانه‌هایشان تمام می‌شود داده می‌شود.

نیکزاد با بیان اینکه در روزسه شنبه برای چندمین بار به اتفاق معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله زده بازدید کرده‌ایم عنوان کرد: کار در سطح گسترده‌ای آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۲ هزار واحد آواربرداری انجام شده و حدود هفت هزار واحد پی کنی و بیش از ۲ هزار واحد پی ریخته شده و تعدادی از واحد‌ها نیز به سقف رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی ابراز کرد: واحدهای دامی هم به صورت سازه‌های سبک در حال ساخت است و ساختمان‌ها نیز به شکل اسکلت‌های پیچ و مهره‌ای کار می‌شود.

نیکزاد بیان کرد: پیش از این ۵ هزار اسکلت پیچ و مهره‌ای آنجا بود و هم اکنون هم برای بیش از پنج هزار واحد دیگر قرارداد بسته شده است که به مرور نصب و به منطقه حمل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز