خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد:

وفاق عمومی برای اجرای طرحهای مهر ماندگار شکل گرفته است

استاندار سیستان و بلوچستان از شکل گیری حرکت و وفاق عمومی برای تحقق کامل طرح‌ها و پروژه‌های مهر ماندگار در استان خبر داد.

زاهدان – ایلنا: استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از تعداد ۹۰۵ طرح و پروژه عمرانی در کشور، تعداد ۵۶ طرح با سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیارد ریال به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است.

حاتم نارویی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زاهدان، در مورد طرحهای مهر ماندگار افزود: مهر ماندگار مجموعه طرحهای نیمه تمامی است که دولت براساس نیاز‌های واقعی مردم هر منطقه آن‌ها را پس از بررسی کار‌شناسی برگزیده و برای به بهره برداری رساندن آن‌ها تا قبل از پایان عمر دولت دهم منابع مالی تعریف کرده است.

وی عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی طرحهای مهر ماندگار استان بیش از ۵۰ درصد است و امیدواریم از ماههای آینده و به تدریج شاهد بهره برداری طرح‌های مهر ماندگار در سیستان و بلوچستان باشیم.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نظر است بعضی از طرحهای مهر ماندگار در دست اقدام استان تا پایان امسال و و بقیه تا پایان دولت دهم تکمیل و به بهره برداری برسد.

نارویی با توجه به اهمیت طرحهای مهرماندگار خاطر نشان کرد: رئیس دولت نهم و دهم سعی بر آن دارد با اتمام این طرح‌ها که اغلب ماهیتی زیر ساختی دارند، علاوه بر شتاب بخشیدن به خدمات دهی به مردم، باری را بر دوش دولت بعدی نگذارند.

استاندار در پایان این گفتگو بیان کرد: امیدواریم از این پس نشست‌های کمیته بررسی طرحهای مهر ماندگار استان به صورت هفتگی برگزار ‌شود و پیشرفت عملیات اجرایی طرح‌ها توسط معاون عمرانی استاندار مورد بررسی قرار ‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز