خبرگزاری کار ایران

دفاع مقدس میراث تمام ناشدنی

استاندار سمنان در بیانیه خود به مناسبت گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: سالهای دفاع مقدس میراث تمام ناشدنی برای بهره گیری نسل‌ها و جوانان است.

سمنان – ایلنا: استاندار سمنان در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته دفاع مقدس دوران شکوهمند دفاع مقدس را میراث تمام ناشدنی برای بهره گیری نسل‌ها و جوانان این مرز و بوم دانست و یاد شهیدان پرافتخار این دوران را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سمنان، عباس رهی در این بیانیه آورده است: تقویت ارزشهای اسلامی و انقلابی، مردمی‌تر شد، انقلاب، ایجاد اتحاد و یکپارچگی بیشتر در آحاد جامعه، ایجاد اتکا به نفس و تقویت خودباوری و خوداتکایی در کشور از جمله ویژگی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس است.

رهی بیانیه را چنین ادامه داده است: دفاع مقدس و ارزشهای گرانقدر آن نقش بسزایی در تداوم راه و اهداف عالیه انقلاب و ساختن ایرانی سربلند تحت رهبری‌ها و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داشته است.

وی در بیانیه خود با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و تاکید بر نقش رزمندگان و ایثارگران استان سمنان در سالهای حماسه و خون اضافه کرده است: رزمندگان استان سمنان حضور و نقشی مهم در خلق حماسه‌های دفاع مقدس داشته است.

استان سمنان با مشارکت فعال در  سالهای دفاع مقدس و اعزام هزاران رزمنده بیش از سه هزار شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است، سی و یکم تا ششم مهرماه  هر سال به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده و گرامی داشته می شود. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز