خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نوسازی مدارس استان البرز خبر داد:

تصویب 20 پروژه آموزشی‌ورزشی با اعتبار 240 میلیارد ریال

asdasd

این پروژه با 194 کلاس درس احداث می‌شود و در کنار آن 831 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال مقاوم‌سازی، احداث و یا بازسازی می‌شوند.

امسال به دلیل اجرای طرح 6-3-3 باید در مدارس ابتدایی یک فضای فیزیکی و 167 تعداد کلاس درس ایجاد شود.

به گزارش ایلنا مدیر کل نوسازی مدارس استان البرز در گفت و گو با ایلنا گفت: امسال به دلیل اجرای طرح 6-3-3 باید در مدارس ابتدایی یک فضای فیزیکی و 167 تعداد کلاس درس ایجاد شود.

علی بهرامی افزود: با توجه به این‌که امسال یک کلاس به مقطع ابتدایی اضافه شده، باید در مجموع 167 کلاس در 64 مدرسه ایجاد می‌شد. البته مدارس راهنمایی‌ای که در نزدیکی یکدیگر قرار داشته‌اند با یکدیگر ادغام شده و بخشی از نیاز به کلاس‌های ابتدایی بیشتر را محقق کرده‌اند.

وی اشاره کرد: هم‌اکنون 44 مدرسه در استان البرز در حال مقاوم‌سازی است و از آن‌جاییکه بسیاری از مدارس استان قابلیت توسعه ندارند، مقاوم‌سازی بهترین روش برای حفظ آن‌ها است و تا 30 الی 40 درصد هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

بهرامی در ادامه از تصویب 20 پروژه آموزشی و ورزشی خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با 194 کلاس درس احداث می‌شود و در کنار آن 831 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال مقاوم‌سازی، احداث و یا بازسازی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز