خبرگزاری کار ایران

مدیر كل راه و شهرسازی هرمزگان:

همزمان با توسعه راه‌ها ارتقاء فرهنگ رانندگی ضروری است

asdasd

تمام برنامه ریزی و تلاش راهداران و پلیس راه در جهت كاهش 15 درصدی تلفات جاده ای است كه در برنامه توسعه به آن تاكید شده است.

 ایلنا - بندرعباس: مدیر كل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: تمام برنامه ریزی و تلاش راهداران و پلیس راه در جهت كاهش 15 درصدی تلفات جاده ای است كه در برنامه توسعه به آن تاكید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  بندرعباس، وی در آیین تجلیل از راهوران محلی با اعلام این مطلب گفت: هیچ جاده ای بدون علائم، خط كشی، افتتاح نمی شود و رعایت شاخص های استاندارد همزمان با بهره برداری از راه ها اجرا می شود.

زندیه وكیلی به اخبار منتشره در برخی از جراید مبنی بر افزایش تلفات جاده ای در 5 ماهه نخست سال جاری اشاره و افزود:­ این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است اما به لحاظ طول راه ها وحجم ترافیك­، میزان تصادفات و تلفات محورهای استان بالا نیست.

وی تصریح كرد: تمام برنامه ریزی و تلاش راهداران و پلیس راه در جهت كاهش 15 درصدی تلفات جاده ای است كه در برنامه توسعه به آن تاكید شده است.

قائم مقام وزیر و مدیر كل راه و شهرسازی استان هرمزگان با اشاره به كاهش تصادفات در شهریور ماه از عموم كاربران و رانندگان جاده ای خواست به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند چرا كه 80 درصد از عومل تصادفات، عامل انسانی است.

زندیه وكیلی قاچاق سوخت را یكی از عوامل مهم رشد تصادفات در محورهای استان دانست و خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی با متخلفان شد.

وی به سرگردانی حیوانات اهلی خصوصا شتر در محورهای شرقی استان اشاره و افزود: برابر قانون صاحبان این حیوانات نسبت به هر گونه بروز حادثه و خسارت ناشی از آن مسئول بوده و موظف به جبران هستند.

زندیه وكیلی در پایان از آمادگی اداره و ایمنی و ترافیك راه و شهرسازی برای برگزاری دوره های آموزشی برا ی راهوران محلی خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز