خبرگزاری کار ایران

هواداران نگران نباشند؛

برهانی: قلعه‌نویی به دنبال استقلالی متفاوت است / همیشه با مسئولیت بازی کرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۷۴

تدابیر قلعه‌نویی به گونه‌ای است که این فصل استقلال متفاوتی را مشاهده می‌کنیم. امیدوارم تا پایان لیگ بتوانیم انگیزه خودمان را حفظ کنیم و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

مهاجم با تجربه تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌ها تیم خوبی را برای فصل آتی رقابت های لیگ برتر بسته‌اند، گفت: قلعه‌نویی در این فصل به دنبال استقلال متفاوتی است.

به گزارش ایلنا، آرش برهانی ضمن تمجید از اردوی استقلال در ترکیه گفت: در اردوی ما امکانات مناسبی وجود دارد و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم. یک بازی خوب برابر بورسیا اسپور برگزار کردیم و در دومین دیدار هم به مصاف قهرمان الجزایر رفتیم. در بازی اول شرایط مسابقه را نداشتیم اما در بازی با الجر الجزایر شرایط‌مان بهتر بود.

وی در مورد شکست در دومین دیدار تدارکاتی افزود: البته نتیجه در این بازی‌ها مهم نیست و تنها چیزی که اهمیت دارد، هماهنگی میان خطوط و بازیکنان است که با تدابیر کادرفنی به آن نزدیک می‌شویم. در بازی سه‌شنبه شب هم ما بازی با کیفیتی را پشت سر گذاشتیم و در حالیکه در دوران بدنسازی هستیم، توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. من فکر می‌کنم که کادرفنی از وضعیت ما در این اردو راضی بوده است و این اردو خیلی برای ما مفید بوده است.

برهانی در پاسخ به این سوال که تیم فعلی استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: ما امسال بازیکنان خیلی خوبی گرفته‌ایم که بیشتر آنها جوان هستند. در این بازیکنان انگیزه زیادی وجود دارد و در بازی قبلی چند نفر از آنها بازی کردند و عملکرد خوبی هم داشتند، قطعا آنها در طول فصل به موفقیت استقلال کمک می‌کنند و تدابیر قلعه‌نویی به گونه‌ای است که این فصل استقلال متفاوتی را مشاهده می‌کنیم. امیدوارم تا پایان لیگ بتوانیم انگیزه خودمان را حفظ کنیم و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر مسئولیت خودش را با توجه به قدیمی بودنش در این تیم مهم می‌داند، اظهار کرد: من هر گاه برای استقلال به میدان رفتم، سعی کردم که با مسئولیت بالا بازی کنم و بهترین نمایش ها را ارائه دهم. امسال ما کمی جوان‌تر شده‌ایم و قطعا با تجربه‌ها می‌توانند به تیم کمک بیشتری کنند تا کار پیش برود. به شخصه هر کاری می‌کنم تا بتوانیم در رقابت‌ها عملکردی مناسب داشته بشیم. من در این فصل تلاشم را قطعا بیشتر می‌کنم تا علاوه بر مثمر ثمر بودن برای تیم، بتوانم به بازیکنان جوان هم کمک کنم.

وی خطاب به هواداران استقلال اظهار کرد: به آنها می‌گویم که ما تیم خوبی را بسته‌ایم و اصلا نگران نباشند. ما به قهرمانی فکر می‌کنیم و بهترین نمایش‌مان را برای گرفتن دو جام پیش روی ارائه می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز