خبرگزاری کار ایران

حریفان قدرتمندی پیش رو داریم؛

میثم حسینی: بهترین بازی‌های خود را برای این فصل کنار گذاشته‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۰۵

دو بازی دیگر هم داریم که حریفان قدرتمندتری هستند و ضعف و قوت کار ما مشخص می‌شود. البته در همین بازی با حریف رومانی بیش از آنکه دنبال نتیجه باشیم، دنبال اجرای برنامه‌های تاکتیکی بودیم.

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای این فصل انتظارم از خودم خیلی بیشتر است و می‌خواهم بهترین بازی‌های دوران فوتبالم را انجام بدهم.

به گزارش ایلنا، میثم حسینی ضمن بیان این مطلب افزود: بعد از مدت ها که تمرین و بدنسازی داشتیم، برابر تیم رومانیایی بازی خوبی انجام دادیم تا بچه‌ها شرایط خودشان را بسنجند. آنها تیم خوبی بودند ولی اگر با سه گل بردیم، برای این بود که بچه‌ها اجازه کار به آنها ندادند و گرنه همین تیم، یک روز قبل، بازی خودش را مساوی کرده بود.

وی ادامه داد: دو بازی دیگر هم داریم که حریفان قدرتمندتری هستند و ضعف و قوت کار ما مشخص می‌شود. البته در همین بازی با حریف رومانی بیش از آنکه دنبال نتیجه باشیم، دنبال اجرای برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر کادر فنی بودیم. برنامه‌هایی مثل حفظ مالکیت توپ و جابجایی توپ و نفرات که در قالب بازی تمرین شد.

مدافع پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خود خاطر نشان کرد: برای این فصل برنامه‌های زیادی دارم. انتظارم از خودم بیشتر از آن چیزی است که در فصل گذشته بود و می‌خواهم بهترین بازی دوران بازیگری خودم را برای پرسپولیس انجام بدهم و هر چند مدافع هستم، بتوانم گل بزنم.

وی درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ تصریح کرد: اینکه با کدام تیم اول و با کدام آخر بازی کنیم مهم نیست، چون اگر قرار است یک تیم را ببریم باید بتوانیم در هر مرحله از بازی‌ها این کار را انجام بدهیم. پس خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنیم و باید روی کار خودمان تمرکز کنیم. این فشار را تحمل کرده‌ایم که برای چنین وضعیتی آماده بشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز