خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات فوتبال تهران خبر داد:

مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال تا ۳۰ تیر تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۲۰

تاکنون حدود ۵۰ بازیکن از تیم های استقلال، پرسپولیس، راه آهن، نفت و پیکان با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادهای خود را در این هیات ثبت کرده اند.

دبیر هیات فوتبال تهران از تمدید مهلت نقل و انتقالات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تا ۳۰ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که پیش از این روز ۲۶ تیرماه به عنوان آخرین مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر اعلام شده بود، اما دبیر هیات فوتبال استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از تمدید مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر تا ۳۰ تیر ماه خبر داد.

رضا عابدینی افزود: تاکنون حدود ۵۰ بازیکن از تیم های استقلال، پرسپولیس، راه آهن، نفت و پیکان با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادهای خود را در این هیات ثبت کرده اند.

وی همچنین درباره زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران گفت: این انتخابات ۵ مرداد ماه با حضور ۷ نامزد تصدی ریاست هیات فوتبال برگزار می شود.

حبیب الله ابوالحسن شیرازی رییس کنونی هیات فوتبال تهران، مهران سرپرست، اسماعیل گودرزی، محمد محمدی، حسین آبانگاه، محمدزاده فراهانی و بهنام ابوالقاسم پور ۷ نامزد ریاست هیات فوتبال تهران هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز