خبرگزاری کار ایران

آغاز لیگ چهاردهم فوتبال در تبریز؛

برتری تراکتورسازی مقابل فولاد در نیمه اول / نریمان جهان اولین گلزن لیگ چهاردهم

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۳۷

این مسابقه تحت تاثیر غیبت چند بازیکن تیم فولاد به خاطر کارت‌های نامعتبر خدمت قرار دارد و بازیکنانی نظیر بختیار رحمانی و شهاب کرمی نتوانستند فولادی‌ها را در این دیدار همراهی کنند. ا

زنگ آغاز چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر با دیدار تیم های تراکتورسازی و فولاد خوزستان در تبریز به صدا درآمد که نیمه نخست این دیدار با برتری تراکتورسازی میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از امروز پنجشنبه ۹ مرداد و با دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که این مسابقه در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به اتمام رسید.

در این دیدار که در حضور نزدیک به ۹ هزار تماشاگر و به قضاوت محمد فغانی برگزار شد، سامان نریمان جهان در دقیقه ۳۱ و با یک ضربه سر برای تراکتورسازی گلزنی کرد. این مسابقه جدال تیم‌های قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی در فصل گذشته است.

این مسابقه تحت تاثیر غیبت چند بازیکن تیم فولاد به خاطر کارت‌های نامعتبر خدمت قرار دارد و بازیکنانی نظیر بختیار رحمانی و شهاب کرمی نتوانستند فولادی‌ها را در این دیدار همراهی کنند. البته به نظر می‌رسد مشکل ساسان انصاری حل شده چرا که این بازیکن در فهرست فولاد قرار دارد.

تیم فولاد در نیمه نخست تا حدی ناهماهنگ نشان داد و پاس‌های بازیکنان این تیم ببیشتر به تراکتورسازی رسید. برنامه اصلی فولاد در نیمه نخست روی پاس‌های پشت دفاع و استفاده از سرعت اسماعیل شریفات متمرکز بود ولی بازیکنان تراکتورسازی با خنثی کردن این برنامه فشار زیادی روی دروازه فولاد وارد کرد و موفق شد در دقیقه ۳۱ و توسط سامان نریمان جهان گل اول بازی را به ثمر برساند. نریمان جهان با این گل، عنوان اولین گلزن لیگ چهاردهم را از آن خود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز