خبرگزاری کار ایران

باید مراقب استقلال خوزستان باشیم؛

پورحیدری: امیدوارم استقلال شانس نخست قهرمانی باشد / نباید مسائل اخلاقی را زیر پا بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۳۱

در بازی با راه آهن شاهد بودیم ۷ بازیکن جدید در استقلال به میدان رفتند، اما آنقدر هماهنگ بودند که آدم فکر نمی کرد این بازیکنان تنها چند هفته است در کنار یکدیگر حاضر هستند.

عضو هیات مدیره استقلال می گوید نباید همانام اهوازی را دست کم گرفت چراکه آنها سال گذشته آبی پوشان پایتخت را غافلگیر کرده بودند.

به گزارش ایلنا، منصور پورحیدری درباره عملکرد آبی پوشان برابر راه آهن گفت: استقلال با وجود اینکه تیمی کامل نبود، اما خیلی خوب کار کرد و با پوشش دادن ضعف هایش می توان امیدوار بود که شانس نخست قهرمانی باشد. گل نخستی که استقلال دریافت کرد، می توانست تیم را به لحاظ روحی دچار مشکل کند، اما بازیکنان خیلی سریع به خودشان آمدند و توانستند با حملات پیاپی، بازی را به سود خود کنند. تعویض های قلعه نویی در این دیدار گره های بازی را به سود ما باز کرد که این حاکی از شناخت خوب کادر فنی از حریف و توانایی های بازیکنان خود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به تغییرات استقلال نسبت به فصل گذشته اظهار کرد: در بازی با راه آهن شاهد بودیم ۷ بازیکن جدید در استقلال به میدان رفتند، اما آنقدر هماهنگ بودند که آدم فکر نمی کرد این بازیکنان تنها چند هفته است در کنار یکدیگر حاضر هستند. البته این تیم بعد از چند هفته می تواند شکل بهتری هم به خود بگیرد و من مطمئنم با آماده تر شدن ملی پوشان، تیم بهتری را شاهد خواهیم بود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی درباره دیدار تیمش و استقلال خوزستان گفت: این دیدار قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود. سال گذشته آنها ما را خوب غافلگیر کردند و امسال هم با تیم جوانی که در اختیار دارند، می توانند مشکل ساز شوند، اما من مطمئنم کادر فنی این تیم را به خوبی بررسی می کند و تلاش می کند ۳ امتیاز بازی را به سود خود کند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات نکونام درباره قلعه نویی بیان کرد: قلعه نویی از بزرگان باشگاه استقلال است و نکونام هم بازیکن استقلال بوده است. من احساس می کنم طرح مباحثاین چنینی در شان اهالی فوتبال نیست. مساله اصلی این است که بازیکنان باید احترام بزرگتر از خودشان را حفظ کنند. قلعه نویی برای استقلال زحمات زیادی کشیده و این در تمام دنیا مرسوم است که بازیکن به مربیش احترام می گذارد. ما برای مباحثورزشی و فوتبالی خود، نباید مسائل اخلاقی را زیر پا بگذاریم.

پورحیدری در پایان با ابراز تاسف از درگشت ناصر احمدپور و حسین معدنی عنوان کرد: درگذشت ناصر احمدپور، پیشکسوت عرصه خبر را به تمامی اهالی رسانه و خانواده ایشان تسلیت می گویم. همچنین درگذشت حسین معدنی، مربی زحمت کش والیبال ایران را هم به همه علاقمندان به ورزش و خانواده ایشان تسلیت می گویم. من برای این دو عزیز از دست رفته طلب عفو از ایزد منان دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز