خبرگزاری کار ایران

کسی نمی‌آید ۲۰ میلیارد هزینه کند؛

استیلی: امیدوارم دو تیم جوانمردانه بازی کنند / مالکیت راه آهن به سازمان لیگ مربوط نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۷۱

بحثمالکیت باشگاه از شروع کار اشتباه بود و باید طبق مزایده باشگاه راه‌آهن را در اختیار می‌گرفتیم. اما خود ما مایل به این کار نبودیم و برای اینکه راه‌آهن به سرنوشت پاس دچار نشود وارد این کار شدیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه علیرضا منصوریان نه تنها رفیق ام است که او مثل برادرم می‌ماند گفت: در دیدار مقابل نفت بدنبال ارائه یک بازی جوانمردانه و کسب نخستین پیروزی در لیگ هستیم.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و قشر زحمت‌کش ورزش تبریک می‌گویم. امیدوارم آنها در انجام وظایف سخت شان موفق باشند و فوتبال را به ساحل آرامش و ثبات برسانند.

وی ادامه داد: بازی اول خیلی سخت بود. ما در نیمه اول مسابقه با استقلال بازی را خوب شروع کردیم اما به دلیل جوانی تمرکز تیمی را از دست دادیم. اینکه چطور گل بزنیم و گل بخوریم که در مورد دوم دچار مشکل شدیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

وی ادامه داد: یک هفته فرصت داشتیم تا تیم خودمان را آنالیز کنیم. بازی نفت را هم مقابل پرسپولیس آنالیز کردیم. با وجود آنکه زمان کمی در اختیار داشتیم اما ۱۰ تا ۲۰ درصد پیشرفت داشتیم. علی منصوریان سرمربی نفت هم نه تنها رفیق من است بلکه برادر ماست و با هم رفت و آمد خانوادگی داریم و این بازی بهانه‌ای شده تا روبروی هم باشیم اما فوتبال باعثنمی‌شود دوستی مان خدشه‌دار شود و امیدوارم هر دو تیم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را انجام دهند.

استیلی در مورد بحثمالکیت راه‌آهن و اینکه در این مورد دغدغه داشته است گفت: ما تمرکز لازم را نداشتیم. خود من هم گرفتار بحثتیم بودم و امیدوارم هرچه زودتر این مسئله به طور قانونی انجام شود. خیلی مهم است که مراحل قانونی آن انجام شود. دوبار برای باشگاه مزایده گذاشتند که کسی در آن شرکت نکرد. امیدوارم بتوانیم قبل از بازی فردا کارها انجام شود و اگر نشد در هفته آینده این مسئله انجام شود. مسئولان دادستانی زحمت زیادی می‌کشند اینکه بخش خصوصی نیز بیاید و ۲۰ میلیارد برای تیم هزینه کند و هیچ گونه بازگشتی هم نداشته باشد سخت است.

وی ادامه داد: به عشق ورزش و اینکه ورزش را دوست دارند این کار را می‌کنند و گرنه در هر شغلی ۲۰ میلیارد هزینه کنید درآمد خوبی خواهید داشت. ما بخش دولتی نیستیم و بر روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کردیم و می‌خواهیم برای ۱۰ تا ۵ سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

وی در مورد اینکه حق هزینه کردن نداشتید گفت: نمی‌توانستیم هزینه نکنیم. در همین بازی با استقلال ۵۰ میلیون تومان هزینه کردیم مجبور بودیم هزینه کنیم نمی‌توانستیم بگوییم بازیکنان در خانه‌شان بخوابند. مجبور بودیم برای هتل و اجاره ورزشگاه تختی هزینه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بین بازیکنان اصلی و ذخیره راه‌آهن تفاوت وجود دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما بازیکنان خوبی داریم که انتخاب ۱۸ بازیکن برای بازی فردا برای مان کار سختی است چرا که بازیکنان همه نزدیک به هم هستند اما مشکل ما دیر شروع کردن تمرین است چرا که هم تمرینات دیر شروع شد و هم در هفته آخر با مشکل مالکیت باشگاه روبرو شدیم و همین موضوع باعثشد تا بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند و باید مبالغی هم به بازیکنان می‌دادیم که دادستانی گفت این کار را انجام ندهیم و همین موضوع برای مان مشکل به وجود آورد.

استیلی درباره بحثمالکیت باشگاه راه‌آهن و اینکه سازمان لیگ پیش از شروع لیگ اعلام کرده بود اگر مالکیت این باشگاه مشخص نشود اجازه حضور راه‌آهن در لیگ برتر را نمی‌دهد، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع به سازمان لیگ مرتبط باشد چرا که هم مدیر عامل و هم سرمربی ما مشخص است و مشکلی در این باره وجود ندارد. تیم داماش هم چند سالی مشکل مالکیت داشت اما در لیگ شرکت می‌کرد و مشکلی هم نبود. البته باید بگویم که بحثمالکیت باشگاه از شروع کار اشتباه بود و شاید اگر این روند ادامه داشت به مشکل می‌خوردیم و باید طبق مزایده باشگاه راه‌آهن را در اختیار می‌گرفتیم. اما خود ما مایل به این کار نبودیم و با اصرار دوستان و بازیکنان و برای اینکه راه‌آهن به سرنوشت پاس دچار نشود وارد این کار شدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز