خبرگزاری کار ایران

در موفقیت سایپا تردید ندارم؛

جلالی: مخالف انتشار قراردادها نیستم / در هفته‌های اول به بدشانسی خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۷۹

از بدشناسی ما است که در دو هفته ابتدایی لیگ با دو تیم تازه وارد به لیگ برتر بازی داریم. آنها برای شروع انگیزه ویژه‌ای دارند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از بد شناسی ما است که در دو هفته ابتدایی لیگ با تیم‌های تازه به لیگ برتر آمده بازی داریم.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: در هفته اول نتوانستیم بازی مورد نظرمان را انجام دهیم، از بدشناسی ما است که در دو هفته ابتدایی لیگ با دو تیم تازه وارد به لیگ برتر بازی داریم. آنها برای شروع انگیزه ویژه‌ای دارند. ما هم با تیمی کار می‌کنیم که نسبت به موفقیت این تیم در آینده تردید ندارم. از هر نظر این تیم خوب است و با برنامه بازی می‌کند و ما در آینده می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی در مورد شناختش از تیم پیکان گفت: بازی پیکان و سپاهان را مرور کرده‌ایم و می‌توانیم مقابل این تیم بازی خوبی انجام بدهیم و از تجربیات خودمان در بازی اول هم کمک می‌گیریم. کاوه رضایی، میلاد کرمانی و روزبه شاه‌ علیدوست مصدومان ما هستند که احتمال دارد کاوه به فهرست ۱۸ نفره ما برسد.

جلالی در مورد اینکه باشگاه‌ها مجبور به اعلام مبلغ قراردادهای خود شده‌اند، گفت: به نظرم این مسئله یک موضوع پیچیده است. به اعتقادم باید در جلسه‌ای که جامعه‌شناس، اقتصاددان و نماینده دولت حضور داشته باشد و نمایندگان قوی از فوتبال این مسئله را بررسی کرده و مردم هم شاهد این بحث‌ها باشند و قضاوت کنند. من با خیلی از بازیکنان و مربیان در ارتباطم. آنها مشکلی با انتشار قراردادشان ندارند اما می‌گویند به شرط آنکه جامعه از انتشار قراردادهای ما خوشحال شود. خود من هم حساسیتی به این موضوع ندارم اما می‌دانم مشکلات اجتماعی به وجود آید. من زمانی که در آموزش و پرورش بودم نمی‌دانستم معلم دیگر چقدر حقوق می‌گیرد. اگر قرار است شفاف‌سازی در فوتبال باشد خیلی خوب است اما به شرطی که این موضوع برای همه جامعه فوتبال باشد چرا که اگر فقط برای اهالی فوتبال باشد این موضوع مشکل‌ساز خواهد شد.

وی افزود: همین‌حالا من در کشور مهندسی می‌شناسم که ۷۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد اما مهندسی هم وجود دارد که ماهی ۸۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد و این تفاوت قیمت در کشور ما وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اعتراضات اهالی داوران در هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: این موضوع مهمی است که بدانیم همیشه نباید از در تنبیه وارد شویم چرا که باید اعتماد به وجود بیاوریم. در همان بازی اول مقابل نفت مسجد سلیمان داور می‌توانست بازیکن حریف را اخراج کند و در صحنه دیگری می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد اما این کار را نکرد و ما هم اعتراض نکردیم چرا که به داور بازی اعتماد داشتیم و این روزها اعتماد در حال به وجود آمدن است اما صرفا از طریق تهدید و ارعاب نمی‌توان جواب گرفت به طوری که در ۱۰ سال اخیر ما جوابی نگرفتیم.

جلالی درباره انتخاب بهترین‌های لیگ و اینکه آیا سایپا می‌توانست در این انتخابات نماینده‌ای داشته باشد یا نه تصریح کرد: به نظرم ابراهیم صادقی می‌توانست بازیکن اخلاق شود چرا که بازیکن با اخلاقی است اما در زمینه انتخاب پدیده انتظار نداشتم محمد عباس‌زاده انتخاب شود و فکر می‌کردم فرشاد احمدزاده، سجاد شهباز‌زاده یا مهدی شریفی به این عنوان انتخاب شود البته عباس‌زاده هم برای این انتخاب شایسته بود.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد سایپا در لیگ برتر چهاردهم خاطرنشان کرد: در اینکه کاری که می‌کنیم موفقیت‌آمیز است شکی ندارم چرا که انگیزه بازیکنان و جوانانی که در تیم‌ام دارم این نوید را به من می‌دهد. در بازی با نفت مسجدسلیمان نوجوان ۱۸ ساله‌ای را بازی دادم که نشان داد چه استعداد بزرگی است و فکر می‌کنم تا نیم‌ فصل به ۸ نفر از بازیکنان جوان بازی برسد و مطمئن هستم آنها تحول عمیقی در سایپا به وجود خواهند آورد.

وی در پایان درباره اینکه نامه‌ای به مهدی تاج فرستاده اظهار داشت: نامه‌ای به مهدی تاج دادم و از او خواستم در هر بازی به جای لیست ۱۸ نفره ۲۰ نفر در لیست قرار بگیرند تا شانس بازیکنان جوان برای بازی بیشتر بشود و امیدوارم سازمان لیگ این پیشنهاد را بپذیرد چرا که برای فوتبال ما خوب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز