خبرگزاری کار ایران

تا آخر بازی روحیه جنگندگی را داشتیم؛

قلعه نویی: سال گذشته دنبال جوانگرایی بودیم / صحبت درباره قهرمانی زود است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۷۵

ما در دفاع مشکلاتی داریم که باید حل شوند. به این استقلال امیدوارم و دوست دارم که مثل چند سال پیش حضور پرشمار تماشاگران را در استادیوم شاهد باشیم.

سرمربی استقلال گفت: در نظر داشتم فصل گذشته هم جوان گرایی کنم اما حضور تیم در دو جام آسیایی مانع از این اتفاق شد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر می کنم که ۳ امتیاز این دیدار را گرفتیم. به فوتبال خوزستان بابت حضور ویسی تبریک می گویم. آنها می توانستند برنده باشند چون حداقل ۳ تک به تک داشتند. ما امروز بازی زیبایی را شاهد بودیم و اگر پنالتی ما گل می شد شاید کار به اینجا نمی رسید. خوشحالم بازیکنان مان تا آخرین دقیقه روحیه جنگندگی و پیروزی داشتند. به همه استقلالی ها تبریک می گویم که دو هم خانواده بازی خیلی خوبی را ارائه دادند.

وی درباره حضور رمضانی در این دیدار و عملکردش اظهار کرد: ما سال گذشته هم به دنبال جوانگرایی بودیم اما چون درگیر دو جام آسیایی بودیم. امروز رمضانی شروع خوبی نداشت، اما این بازیکن باید میدان دیده شود. او می تواند از آینده های فوتبال ایران شود.

سرمربی استقلال درباره آینده تیمش در این فصل بیان کرد: الان برای صحبت درباره قهرمانی زود است. اگر مصدومان به ما اضافه شوند نوع بازی مان بهتر می شود. ما در دفاع مشکلاتی داریم که باید حل شوند. به این استقلال امیدوارم و دوست دارم که مثل چند سال پیش حضور پرشمار تماشاگران را در استادیوم شاهد باشیم.

قلعه نویی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره بازی برهانی و اینکه استقلال در خط حمله مشکل دارد، گفت: برای چه نگران باشیم؟ ما سه چهار مهاجم خوب داریم و مطمئنم که برهانی هم یکی از بهترین سال های حضورش را در استقلال پشت سر می گذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز