خبرگزاری کار ایران

فقط به فکر ۳ امتیاز هستیم؛

ابراهیم زاده: پیکان روی ریل پیروزی می‌افتد / نفت جنگنده و ناشناخته‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۰۴۶

نفت تیم جوان، جنگنده و ناشناخته ای است که مهاجمان سرعتی خوبی دارد و فردا با ارایه بازی تدافعی به دنبال استفاده از ضد حملات است، ولی ما نیز به سه امتیاز فکر می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه اکثر تیم ها در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال نوسان زیادی دارند گفت: این شرایط شامل حال پیکان هم می شود ولی به مرور و با هماهنگی بیشتر بازیکنان شکل واقعی خود را پیدا می کنیم.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم زاده که درنشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: با بازیکنان خوبی که جذب کرده ایم و حمایتی که مسئولان باشگاه دارند، به دنبال رسیدن به جایگاه ایده ال هستیم.

سرمربی پیکان اضافه کرد: تیم هایی که تغییرات کمتری در بازیکنان داشتند در دو هفته اول نتایج خوبی کسب کردند و دیگر تیم ها چون پیکان نیاز به زمان بیشتری دارند تا بازیکنان جدید آنها هماهنگ شوند.

وی با تبریک طعنه آمیز ورود توپ های جدید لیگ برتر بعد از دو هفته به مسابقات گفت: امیدوارم به خوبی از این توپ ها بهره ببریم و برای بازیکنان و دروازه بانان مشکلی ایجاد نشود.

ابراهیم زاده ادامه داد: خوشبختانه مسئولان باشگاه پیکان حمایت خوبی ازمادارند و کادر فنی و بازیکنان تلاش خواهند کرد به جایگاه ایده ال برسند و یقین داشته باشید ما نیز روی ریل پیروزی خواهیم افتاد.

ابراهیم زاده در باره دیدار پنجشنه تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: نفت تیم جوان، جنگنده و ناشناخته ای است که مهاجمان سرعتی خوبی دارد و فردا با ارایه بازی تدافعی به دنبال استفاده از ضد حملات است، ولی ما نیز به سه امتیاز فکر می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در دو دیدار نخست موفق به گلزنی نشده است، گفت: خیلی از تیم ها هنوز گلی به ثمر نرسانده اند و ما در فصل نقل و انتقالات مهاجمی چون سعید دقیقی که از بهترین گلزنان است را جذب کرده ایم و بازی سازهای خوبی نیز داریم وحتما تمرینات را تغییر می دهیم تا این مشکلات برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در باره درخشش سید مهدی رحمتی در دیدار هفته گذشته مقابل سایپا گفت: این بازیکنان جذب شده اند تا به باشگاه پیکان خدمت کنند و ما کسب یک امتیاز مقابل سایپا را مدیون همه تیم هستیم.

وی در پایان درباره اینکه گفته می شود پیکان از باشگاه هایی است که بیش از سقف بودجه هزینه کرده است، گفت: فکر نمی کنم خلافی انجام داده باشیم چرا که مسئولان حساب شده کار می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز