خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

یکه تازی سپاهان در صدر جدول با شکست استقلال / نخستین ناکامی تیم قلعه نویی

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۴۵

تیم سپاهان با تحمیل نخستین شکست فصل به استقلال خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی لیگ چهاردهم مطرح کرد و به تنهایی در صدر جدول این رقابت ها ایستاد.

دیدار حساس تیم های استقلال و سپاهان با برتری زرد پوشان سپاهان اضفهان به پایان رسید تا این تیم به تنهایی با ۹ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر موقعیت خود را تثبیت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که از ساعت ۱۹.۱۵ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و به قضاوت علیرضا فغانی در حضور ۱۵هزار تماشاگر برگزار شد، تیم سپاهان با نتیجه ۳ بر یک استقلال را شکست داد.

تیم استقلال ابتدا در دقیقه ۱۵توسط میلاد فخرالدینی و روی یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه به گل برتری رسید اما سپاهان در دقایق ۲۶ و ۳۴ توسط احسان حاج صفی از روی نقطه پنالتی و شریفی به گل های برتری دست یافت. در نیمه اول هادی عقیلی و پریرا از تیم سپاهان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

با آغاز نیمه دوم بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد و هر دو تیم در ایجاد فرصت موفق عمل کردند، اما حملات سپاهانی ها از زهر بیشتری برخوردار بود و در چند صحنه شاگردان کرانچار فرصت‌های خوبی را از دست دادند تا اینکه در دقیقه ۶۴ پاس دیدنی خلعتبری به پریرا، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد و شوت وی دور از دستان فروزان به گل سوم سپاهان تبدییل شد. پس از گل سوم سپاهان استقلال برای گلزنی فشار زیادی روی دروازه سپاهان آورد اما خطاهای نسبتا پرشمار سپاهانی‌ها پشت محوطه جریمه، مانع از موقعیت‌های جدی برای استقلالی ها می‌شد. در این دیدار خط دفاع استقلال عملکرد مطلوبی نداشت و خلا صادقی و عمران‌زاده بیش از هر چیزی به چشم می‌آمد.

در نیمه دوم شجاع خلیل زاده با دریافت کارت قرمز در دقایق پایانی از بازی اخراج شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز