خبرگزاری کار ایران

از صحبت های قلعه نویی تعجب می کنم؛

کرانچار: داور نقشی در پیروزی سپاهان نداشت / شهاب گردان فوق العاده بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۵۱

در آیین‌نامه جدید صحبت درباره داوری ممنوع شده و اگر مشکلی وجود داشته، برای ما هم بوده و به ما ضرر رسانده، با این حال قضاوت در نتیجه بازی تأثیری نداشت.

سرمربی تیم فوتبال تاکید کرد که داور تاثیری در پیروزی سپاهان بر استقلال نداشت.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار که تیمش موفق شد ۳ بر یک مقابل استقلال به برتری رسید تا به تنهایی در صدر جدول یکه تازی کند، گفت: بازیکنان سپاهان بازی با کیفیتی انجام دادند و به آنها تبریک می‌گویم.

وی در واکنش به صحبت‌های قلعه‌نویی درباره داوری گفت: از صحبت های سرمربی استقلال تعجب می‌کنم، چراکه داوری در نتیجه بازی تأثیری نداشت. ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و با توانی که به خرج دادیم و استفاده از هوش و زکاوت بازیکنان‌مان تلاش‌های حریف را متوقف کردیم.

کرانچار خاطرنشان کرد: در آیین‌نامه جدید صحبت درباره داوری ممنوع شده و اگر مشکلی وجود داشته، برای ما هم بوده و به ما ضرر رسانده، با این حال قضاوت در نتیجه بازی تأثیری نداشت.

وی همچنین با بیان اینکه استقلال هم شانس‌های خوبی برای گلزنی داشت، افزود: این موقعیت ها با عکس‌‌العمل‌های فوق العاده و خوب شهاب گردان رفع شد. ما تیم برتر میدان بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز