خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس یک - ذوب آهن صفر؛

دایی، مچ یحیی را خواباند / خروج موقت سرخ ها از بحران

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۴۰۹

دایی در نبرد با یحیی گل محمدی به ۳ امتیاز حیاتی دست یافت تا تیمش موقتا از بحران نتیجه گیری فاصله بگیرد و به رده چهارم جدول صعود کند. هر چند تیم یحیی با این شکست وارد بحران شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر ۴ امتیازی شد و با صعود چند پله ای در جدول موقتا از بحران فاصله گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی طارمی با گلی که در دقیقه ۷۲ به ثمر رساند سرخ پوشان پرسپولیس را از بحران نتیجه گیری نجات تا داد تا شاگردان علی دایی امیدوارانه به استقبال هفته های آینده بروند.

دیدار پرسپولیس و ذوب آهن به قضاوت تورج حقوردی و در حضور ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد که در نیمه اول دو تیم فوتبال دلچسبی را به نمایش نگذاشتند و تنها یکبار رجب زاده توپ را به تیر دروازه نیلسون کوبید.

پرسپولیس در نیمه دوم با چند تغییر در ترکیب خود تاحدودی بهتر از نیمه اول بازی کرد. ورود حقیقی و عباس زاده به زمین حرکت تیمی پرسپولیس را روانتر کرد تا این تیم در ضد حملات بهتر عمل کند.

در دقیقه ۷۲ ضربه کاشته حسین ماهینی در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید و او هم با یک ضربه سر گل پرسپولیس را وارد دروازه صادقی کرد. در ادامه سرخپوشان به لاک دفاعی فرو رفتند تا از تک گل ارزشمند و حیاتی خود دفاع مراقبت کنند.

در دقایق پایانی هم ذوب آهن صاحب چند موقعیت طلایی برای گلزنی شد اما درخشش نیلسون سد محکمی در برابر حملات شاگردان یحیی گل محمدی بود تا این دیدار در نهایت با برتری شاگردان دایی به پایان برسد.

این مسابقه از ابتدا تحت تاثیر درگذشت مهدی نفر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس قرار داشت و بازیکنان دو تیم در ورزشگاه بخاطر درگذشت این خبرنگار با بازوبند مشکی وارد زمین شدند.

پرسپولیس با این برد ۴ امتیازی شد و از رده شانزدهم جدول جدا شد و به رده چهاردهم صعود کرد و ذوب آهن هم به رده پانزدهم سقوط کرد.

در دیگر همزمان امروز تیم نفت تهران مقابل استقلال خوزستان به برتری دست یافت تا نخستین برد علیرضا منصوریان در لیگ چهاردهم رقم بخورد.

در این دیدار بازیکنان نفت تهران توانستند توسط در دقیقه ۵۴ توسط کمال کامیابی‌نیا به گل برسند. در ادامه موسی کولیبالی توانست در دقیقه ۸۵ گل تساوی‌بخش استقلال خوزستان را به ثمر برساند اما این نتیجه تنها ۲ دقیقه دوام داشت و در دقیقه ۸۷ دیوید ویکروم توانست گل پیروزی بخش شاگردان علیرضا منصوریان را به ثمر برساند تا در پایان نفت با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز