خبرگزاری کار ایران

به انتقادات مغرضانه توجه نمی‌کنیم؛

کفشگری: بردیم تا از بحران خارج شویم / پرسپولیس به آرامش رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۵۵

ما چند بازیکن‌ خود را هم در اختیار نداشتیم و بعضی از بازیکنان هم جدید هستند و تا هماهنگ شویم زمان می‌برد، اما بازی به بازی بهتر می‌شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است پرسپولیس دست به جوانگرایی زده و در این شرایط نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی لازم دست یابد و اگر آرامش در این مجموعه حاکم باشد بازی به بازی بهتر می‌شود و می‌تواند نمایش بهتری در ادامه لیگ داشته باشد.

گفت‌وگوی مهرداد کفشگری با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

مقابل ذوب‌آهن به پیروزی رسیدید، این بازی چطور بود؟
بازی در نیمه اول پایاپای بود، اما موقعیت گل ما بیشتر از حریف بود. در نیمه دوم آنها بیشتر توپ را در اختیار داشتند و ما دنبال ضدحمله بودیم و باهوش کار کردیم و بردیم. ما به این برد نیاز داشتیم و خدا را شکر از ۳-۴ موقعیت خوبی که داشتیم یک گل زدیم و ۳ امتیاز را گرفتیم.

عده‌ای از شیوه بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن راضی نبودند. خودت از تیم راضی بود؟
ما به تنها چیزی که فکر می‌کردیم۳ امتیاز بازی بود و می‌خواستیم هر طوری شده برنده باشیم تا از بحران خارج شویم. ما اگر ۲-۳ برد دیگر بیاوریم بازی‌های بهتری از پرسپولیس شاهد خواهید بود. پرسپولیس تیم بزرگی است و فشار زیادی روی تیم بود و بدون شک بازی‌های بهتری از تیم خواهیم دید، البته ما چند بازیکن‌ خود را هم در اختیار نداشتیم و بعضی از بازیکنان هم جدید هستند و تا هماهنگ شویم زمان می‌برد، اما بازی به بازی بهتر می‌شویم.

فکر می‌کنی با این برد حواشی تیم تمام شود؟
به هر حال مشکلات حل شد و پرسپولیس به آرامش رسید. تیم‌ ما نیاز به آرامش دارد چون ما در دو بازی اول خوب نتیجه نگرفتیم و حواشی زیاد شد امسال سال خیلی سختی داریم و امیدوارم طوری باشد که آرامش داشته باشیم و در هر ۳ جام شایستگی‌ خود را نشان دهیم. اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه آدم‌های بزرگی هستند و شرایط را درک می‌کنند.

بازی‌ بعدی شما مقابل ملوان است، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟
درست است ملوان در ۳ بازی قبلی نتیجه نگرفته، اما تیم خوبی است. ما پارسال بعد از ۸ سال در انزلی ملوان را بردیم که نشان می‌دهد تیم خوب و با انگیزه‌ای دارند. ما برای ادامه روند خود به این ۳ امتیاز نیاز داریم تا در ادامه کار به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

بعد از ۲ بازی اول پرسپولیس عده‌ای معتقدند امسال پرسپولیس حرفی برای گفتن ندارد…
من آدمی نیستم که مصاحبه‌های افراد مختلف را بخوانم تا تمرکزم به هم بریزد. اگر انتقادات‌سازنده باشد با جان و دل می‌پذیرم، اما اگر مغرضانه باشد به آن توجه نمی‌کنیم. فولاد چند سال است جوانگرایی کرده و پارسال قهرمان شد و امسال بهتر هم بازی می‌کند. پرسپولیس هم جوانگرایی کرده و خوب هم کار می‌کند و این جوان‌ها ۵-۴ سال پرسپولیس را بیمه می‌کنند، اما باید صبر و تحمل باشد تا تیم شکل بگیرد و بچه‌ها هماهنگ شوند. بازیکن‌جوان نیاز به زمان دارد تا بهتر شود. ما هر هفته بهتر می‌شویم تا در جمع مدعیان قرار بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز