خبرگزاری کار ایران

ملوان تیم ناشناخته‌ای نیست؛

ایراندوست: می‌خواهیم دل هواداران ملوان را شاد کنیم / زارع به بازی فردا می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۰۳

ملوان همیشه تیم شناخته شده‌ای بوده و هست. در این بازی برنامه های خودمان را دنبال می کنیم و امیدواریم با پیروزی در این بازی مهم، دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: هرچند دیدار برابر تیم بزرگی نظیر بسیار سخت و دشوار است ولی امیدوارم با پیروزی در دیدار فردا دل هواداران ملوان را شاد کنیم.

به گزارش ایلنا، نصرت ایراندوست سرمربی تیم فوتبال ملوان که در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: بازی با پرسپولیس همیشه برای‌مان حساس است اما تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مازیار زارع به این بازی برسد، تاکید کرد: مازیار زارع مصدوم است و اصرار کردیم تمرین نکند اما با آمپول زدن تمرین کرد. البته پزشک تیم گفت این آمپول‌ها عوارض ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد اظهار نظر علی دایی که گفته است ملوان تیم ناشناخته‌ای است، اضافه کرد: ملوان همیشه تیم شناخته شده‌ای بوده و هست. در این بازی برنامه های خودمان را دنبال می کنیم و امیدواریم با پیروزی در این بازی مهم، دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد عدم گلزنی بازیکنان تیمش تاکید کرد: همه از ما گل می‌خواهند، ۳۰ بازی صفر بر صفر کنیم، به جایی نمی‌رسیم. ۳ مساوی با یک برد برابر است، پس پیروزی در یک مسابقه مهمتر از گرفتن ۳ مساوی است و ما تلاش می‌کنیم که در این زمینه موفق باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز