خبرگزاری کار ایران

استقلال ۳ - سایپا ۲؛

استقلال با امید اوج گرفت / جلالی این بار مساوی هم نگرفت!

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۸۸

استقلال در روزی که خط دفاعی اش استحکام لازم را نداشت و متزلزل نشان داد و دو بار درابتدای هر نیمه تسلیم جوانان سایپا شد، با گل های زیبای کرار و ابراهیمی بازی باخته را مساوی کرد و در نهایت برد.

استقلال در روزی که سپاهان صدرنشین شکست سنگینی را مقابل نفت تهران متحمل شد با گل دقایق پایانی امید ابراهیمی سایپا را شکست داد تا در همسایگی سپاهان در بالای جدول موقعیت خود را تثبیت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ امروز سه‌شنبه به قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت. ابراهیم شکوری(۶) و حامد شیری(۴۸ - پنالتی) برای سایپا گلزنی کردند. جاسم کرار(۳۳) و امید ابراهیمی(۶۴ و ۹۲) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

شاگردان جلالی در دقیقه ۶ خیلی زود و روی ضربه فنی و دیدنی ابراهیم شکوری از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کردند. یک دقیقه قبل از آن کاوه رضایی موقعیت خوبی را هدر داده بود. بعد از این گل استقلال بر فشار حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه ۳۳ روی حرکت قیچی برگردان جاسم کرار به گل تساوی دست یافتند. نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان رسید

در نیمه دوم سایپا در دقیقه ۴۸ روی خطای مگویان، مدافع ارمنستانی بر روی کاوه رضایی صاحب یک ضربه پنالتی شد که حامد شیری آن را به گل دوم نارنجی پوشان تبدیل کرد. در دقیقه ۶۴ آبی ها پشت محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه کاشته شدند که امید ابراهیمی با یک ضربه دیدنی دروازه حریف را باز کرد تا بازی را بار دیگر به تساوی بکشد.

بالاخره در دقیقه ۹۲ استقلالی ها به گل سوم خود رسیدند. امید ابراهیمی بر روی ارسال دقیق خسرو حیدری با ضربه سر بار دیگر برای استقلال گل سوم و البته دوم خود در این دیدار را به ثمر رساند تا ۳ امتیاز شیرین این بازی را به حساب ژنرال واریز کند.

استقلال با این پیروزی با ۹ امتیاز پس از سپاهان و فولاد هم امتیاز شد ولی به دلیل تفاضل کمتر در جایگاه سوم قرار گرفت. تیم جلالی نیز با ۳ امتیاز از ۴ بازی در جایگاه یازدهم قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز