خبرگزاری کار ایران

امسال شرایط متفاوت شده؛

قاضی: تلاش برای پیروزی تا آخرین لحظه، گواه شرایط آرمانی آبی پوشان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۸۷

پیکان تیم خوب و پرمهره ای است و از کادر فنی قوی ای بهره می برد. امیدوارم بتوانیم روند خوب خود را در این بازی هم حفظ کنیم.

مهاجم استقلال می گوید تلاش برای پیروزی تا آخرین لحظه، گواه شرایط آرمانی آبی پوشان است.

به گزارش ایلنا، محمد قاضی در باره ی بازی استقلال و سایپا که با برتری در دقایق پایانی تیمش همراه بود گفت: خوشحالم که توانستیم بازی خوب و تماشاگر پسندی را ارائه بدیم. تمامی خواسته هایی کادر فنی را در زمین پیاده کردیم، متاسفانه اشتباهاتی هم داشتیم اما در نهایت توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم استقلال در خصوص کسب برد در دقایق آخر عنوان کرد: امسال شرایط متفاوتی را داریم. با جذب بازیکنان جدید تغییراتی در تیم ایجاد شده و تیم در شرایط آرمانی قرار دارد که می تواند تا دقایق آخر برای به نتیجه رسیدن تلاش کند. امتیازات در ابتدای فصل بسیار مهم است و می خواهیم از ابتدای فصل تمام امتیازات را جمع کنیم.

قاضی در پایان و درباره ی شرایط بازی با پیکان اظهار کرد: بازی با پیکان هم مانند بقیه بازی های خارج از خانه یک بازی دشوار است. پیکان تیم خوب و پرمهره ای است و از کادر فنی قوی ای بهره می برد. امیدوارم بتوانیم روند خوب خود را در این بازی هم حفظ کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز