خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

صدرنشینی آبی ها با گلباران رحمتی / زور فولادی ها به هم نرسید / ادامه ناکامی های یحیی

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۱۵

استقلال در روزی که زور سپاهان و فولاد خوزستان به هم نرسید با گلباران دروازه رحمتی صدر جدول را بعد از مدت ها آبی کرد تا هواداران این تیم در هفته پنجم جشن صدرنشینی بگیرند.

دیدار تیم های استقلال و پیکان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با پیروزی پرگل آبی پوشان پایتخت به پایان رسید تا استقلال با ۱۲ امتیاز به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه تختی و به قضاوت احمد صالحی برگزار شد، استقلال با نتیجه ۳ بر صفر تیم پیکان را شکست داد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

نیمه اول این دیدار با تک گل دقیقه ۳۰ خسرو حیدری به پایان رسید. در نیمه دوم نیز استقلال برتری خود را به شاگردان ابراهیم زاده دیکته کرد و در دقایق ۵۲ مهدی کریمیان و ۶۱ سجاد شهباز زاده ۲ گل دیگر به ثمر رساندند تا آبی ها پیروزی بزرگی را جشن بگیرند.

تیم پیکان با این شکست به قعر جدول لیگ برتر سقوط کرد تا این تیم پرمهره و پرهزینه از همین اوایل فصل روزهای بحرانی را تجربه کند و سایه برکناری بالای سر منصور ابراهیم زاده قرار بگیرد. در این دیدار میلاد فخرالدینی و جاسم کرار از تیم استقلال از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

در دیگر دیدار حساس هفته پنجم، تیم های سپاهان و فولاد خوزستان به تساوی ۱ - ۱ دست یافتند. نیمه اول این دیدار که به قضاوت تورج حقوردی برگزار شد دو تیم به تساوی بدون گل دسنت یافتند. در نیمه دوم ابتدا این تیم سپاهان بود که در دقیقه ۶۰ برای تیمش گلزنی کرد اما سروش رفیعی در دقیقه ۷۴ با یک قیچی برگردان زیبا کار را به تساوی کشید و این نتیجه تا پایان حفظ شد. با این نتیجه دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان ۱۰ امتیازی شدند و صدر جدول را به استقلال واگذار کردند.

تیم ذوب آهن اصفهان هم در ادامه نتایج ضعیف خود در دقایق پایانی مقابل استقلال خوزستان متوقف شد تا ناکامی های گل محمدی در تیم ذوب آهن همچنان ادامه یابد. این تیم از دقیقعه ۶۸ با اخراج هادی محمدی ۱۰ نفره شد.

برنامه و نتایج هفته پنجم لیگ برتر به این شرح است:

یکشنبه ۲ شهریور

سایپای‌البرز(۲) - نفت‌تهران(یک)

تراکتورسازی تبریز(۴) - صبای‌قم(۲)

سپاهان(یک) - فولاد خوزستان(یک)

پیکان‌تهران(صفر) - استقلال‌تهران(۳)

استقلال‌خوزستان(یک) - ذوب‌آهن اصفهان(یک)

نفت مسجدسلیمان(یک) - گسترش‌فولاد تبریز(یک)

فردا نیز دو دیدار باقی‌مانده هفته پنجم برگزار خواهد شد که برنامه این ۲ دیدار به این شرح است:

راه‌آهن - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۸، ورزشگاه اکباتان

پرسپولیس - پدیده مشهد، ساعت ۱۹:۱۰، ورزشگاه آزادی تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز