خبرگزاری کار ایران

منتظر یک پرسپولیس متفاوت باشید؛

دایی: دیگر امتیاز از دست نمی دهیم / من را نخواهند از پرسپولیس می روم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۲۳

فردا یک بازی بزرگ و سخت را پیش رو داریم. در ۴ بازی گذشته نتایج ضعیفی گرفته‌ایم و برابر پدیده حق اشتباه نداریم. دیگر امتیاز از دست نمی‌دهیم و هواداران را ناراحت نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از نتایج چهار هفته ابتدای فصل مورد انتقادات زیادی قرار گرفته وعده داده تیمش از دیدار برابر پدیده روزهای خوبش را شروع کند.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد که بعد از ظهر امروز درسالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد، گفت: فردا یک بازی بزرگ و سخت را پیش رو داریم. در ۴ بازی گذشته نتایج ضعیفی گرفته‌ایم و برابر پدیده حق اشتباه نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: در بازی‌های گذشته، بیشتر از اینکه مغلوب حریف شویم، روی اشتباهات خودمان مغلوب شدیم زیرا توپ را به راحتی به حریف واگذار کردیم و متاسفانه درست کار نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هرچند پدیده به تازگی لیگ برتری شده اما تیم خطرناک و سخت کوشی است.

وی با اشاره به اینکه از فردا یک پرسپولیس دیگر را خواهید دید، افزود: دیگر امتیاز از دست نمی‌دهیم و هواداران را ناراحت نمی‌کنیم. البته ۳-۴ بازیکن را به دلیل مصدومیت، پیام صادقیان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و مهرداد پولادی هم که در تمرینات شرکت نمی‌کند.

دایی با اشاره به اینکه از فردا روز به روز بهتر خواهیم شد، یادآور شد: یک نشست خصوصی با بازیکنان داشتیم و آنها همدل شده‌اند تا در بازی‌های آینده به موفقیت تیم کمک کنند.

وی در مورد اینکه آیا جایگزین مناسبی برای رضا نوروزی دارید؟، تصریح کرد: مطمئنا جوانان خوبی را در اختیار داریم که در بازی‌های بعدی از آنها استفاده خواهیم کرد زیرا تلاش‌مان این است از تمام سرمایه‌های خود به خوبی استفاده کنیم. هادی نوروزی هم مصدوم است و عباس‌زاده نیز مانند فصل پیش آماده نیست. باید دید وضعیت نوروزی به کجا می‌کشد تا در مورد جای خالی او تصمیم گیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین افزود: حتی اومانا را هم برای ترمیم خط دفاعی خود جذب کردیم و از او در خط دفاع استفاه خواهیم کرد تا با تلاش او و سایر بازیکنان، فردا دومین پیروزی خود در لیگ برتر را بدست آوریم.

وی در مورد اینکه آیا این موضوع صحت دارد که شما به رضا حقیقی نیاز ندارید؟، تاکید کرد: نمی‌دانم این چه صحبتی است، شما خبرنگاران می‌‎توانید به فوتبال کمک کنید اما برخی مواقع سئوالات شما بی‌معنی و بی‌خود است و فوتبال را به حاشیه می‌برد.

علی دایی در ادامه در خصوص احتمال جذب کریم انصاریفرد به جای رضا نوروزی تاکید کرد: به شخصه کریم را دوست دارم. او یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ما محسوب می‌شود. با این حال باید با این بازیکن صحبت کنیم و ببینیم شرایطش با شرایط ما جور در بیاید.

دایی در پایان گفت: هنوز چهار بازی نگذشته که شروع کرده‌اند علیه تیم صحبت کنند. کسانی که ادعای پرسپولیسی بودن دارند دلشان برای تیم می‌سوزد و باید اینجور مواقع خودشان را نشان بدهند. ما در این شرایط نیاز به کمک، وحدت و همدلی داریم. البته هر روزی که مرا نخواهند از پرسپولیس می‌روم و دیگر کاری به این تیم نخواهم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز