خبرگزاری کار ایران

داور ۲ پنالتی ما را نگرفت؛

ابراهیم‌زاده: بازیکنانم مسئولیت پذیر نبودند / این بازی یک نکته مثبت داشت!

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۲۸

از داوری می‌خواهم که منصفانه‌تر شرایط را ببیند، در نیمه اول در صحنه‌ای توپ به دست بازیکن استقلال برخورد کرد و می‌توانست پنالتی باشد، در نیمه دوم هم چنین اتفاقی تکرار شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست سه بر صفر مقابل استقلال گفت: برخی از بازیکنان ما در انجام وظایف خود کوتاهی کردند و در مسئولیت‌پذیری دچار اشتباه شدند تا این شکست سنگین رقم بخورد.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست مقابل استقلال اظهار داشت: با اینکه بازی پایاپایی را مقابل استقلال انجام می‌دادیم و بازیکنان می‌توانستند توپ را دفع کنند دچار اشتباه شدند و گل دریافت کردیم. بازیکن ما روی زمین می‌افتاد و توپ به بازیکنان باهوش استقلال می‌رسید که آنها به خوبی از این توپ‌ها استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم عدم مسئولیت‌پذیری باعثشد تا گل های دوم و سوم را دریافت کنیم. سجاد شهباززاده در صحنه‌ای صاحب موقعیت شد که هیچ بازیکنی او را نگرفته بود، این مسلم است که بازیکنی کوتاهی کرده است. ما در شروع‌های مجدد می‌توانستیم با دقت عمل کنیم اما چنین اتفاقی رخ نداد.

سرمربی پیکان یادآور شد: از داوری می‌خواهم که منصفانه‌تر شرایط را ببیند، در نیمه اول در صحنه‌ای توپ به دست بازیکن استقلال برخورد کرد و می‌توانست پنالتی باشد، در نیمه دوم هم چنین اتفاقی تکرار شد، فکر می‌کنم کارشناسان می‌توانند در این باره نظر بدهند.

ابراهیم‌زاده تأکید کرد: این بازی یک نکته مثبت برای ما داشت و آن اینکه بازیکن شماره ۸۸ ما که بوسنیایی است خیلی خوب بازی کرد و فکر می‌کنم در آینده شکل تیمی بهتری پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد خط حمله این تیم برنامه‌ای برای تهاجم ندارد، عنوان کرد: امیرحسین فشنگچی از سمت راست و چپ حمله می‌کرد اما باید کار کنیم، فشنگچی در این دیدار آسیب دیده هم بود. دقیقی هم اگر از استرسش خارج شود و شکل اصلی خود را پیدا کند بهتر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز