خبرگزاری کار ایران

حرکتی تعصبی یا اعتراضی؛

غلامرضا در مسیر نکونام / عنایتی با بازوبند آبی مقابل دایی!

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۵۸

حالا عنایتی نیز با انتخاب رنگ آبی بازوبند پا در مسیر نکونام گذاشته و شاید به نوعی حرکتی اعتراضی از سوی این بازیکن سابق استقلالی محسوب شود.

کاپیتان پدیده مشهد که یکی از ستاره های سابق استقلالی‌ها است در ورزشگاه آزادی با بازوبند آبی به مصاف پرسپولیس رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد از ساعت ۱۹:۱۰ در ورزشگاه آزادی در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که نکته قابل توجه بستن بازوبند آبی توسط کاپیتان مشهدی پدیده بود که او را از این حیثدر مسیر جواد نکونام قرار داد.

رضا عنایتی که سال‌ها در استقلال تهران توپ زده و با این تیم عنوان آقای گلی لیگ برتر را نیز یدک می‌کشد در مقابل سرخ‌پوشان پایتخت بازوبند آبی‌رنگ را بر بازو بسته تا نشان دهد همچنان طرفدار پر و پا قرص آبی‌های تهرانی است.

اگرچه ابتدای هر فصل اخباری مبنی بر بازگشت رضا عنایتی به استقلال به گوش می رسید و این بازیکن نیز بارها اعلام آمادگی کرده بود با لباس‌آبی‌ها از فوتبال خداحافظی کند ولی این اتفاق نیفتاده تا بارها این بازیکن اعلام کند عده ای نمی‌خواهند او با لباس تیم محبوبش خداحافظی کند.

نکته قابل توجه دیگر اینکه پیش از عنایتی، جواد نکونام نیز پس از جدایی از استقلال در تیم ملی بازوبند آبی بر بازو بست که باعثایجاد حاشیه‌های زیادی شد که کاپیتان تیم را ناچار به تغییر رنگ بازوبند کرد. حالا عنایتی نیز با انتخاب رنگ آبی بازوبند پا در مسیر نکونام گذاشته و شاید به نوعی حرکتی اعتراضی از سوی این بازیکن سابق استقلالی محسوب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز