خبرگزاری کار ایران

هواداران صبور باشند؛

دایی: می توانستیم برنده باشیم / بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۷۴

ما روی چند بازیکن تا دقیقه ۹۰ حساب کردیم ولی وقتی نمی‌آید چه کار باید کرد. مثلا مهرداد پولادی با باشگاه قرارداد دارد و اسمش رد شده اما حالا که او نیامده آیا تقصیر علی دایی است؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی ۱ - ۱ مقابل پدیده گفت: می توانستیم در این دیدار برنده باشیم ولی به مساوی راضی شدیم ضمن اینکه گل تیم پدیده هم سالم نبود.

به گزارش ایلنا، علی دایی در پایان دیدار با پدیده مشهد در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم بازی بدی را شاهد نیودیم. نیمه اول پدیده خیلی خوب بازی کرد و متاسفانه گل بدی خوردیم که نمی‌دانیم اسمش را چه بگذارم. در نیمه دوم فشاری روی تیم ما آمد چه از طرف سکوها و چه از مسایل دیگر ولی به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند و پدیده را در زمین خود نگه داشتند.

وی ادامه داد: آنها در نیمه اول خوب بازی کردند ولی فکر می‌کنم حق ما در این بازی برد بود و دیدید که از دو قدمی توپ را به تیرک عمودی کوبیدیم و در بازی قبل هم همین اتفاف افتاد. با همت بچه ها و کمک خدا همه چیز را درست می‌کنیم اما از هواداران خواهش می‌کنم خود را کنترل کنند زیرا بازی ۹۰ دقیقه است.

دایی ادامه داد: بدون شک سالیان سال است که سکوهای ما دچار مشکل است و متاسفانه برخی عزیزان خط می‌گیرند و فکر می‌کنم مدیریت باشگاه به این مسئله ورود کرده و آن را ساماندهی کند. لیدری که باهزینه باشگاه به شهرستان می‌آید فقط باید تیم را تشویق کند و وظیفه دیگری ندارد. اگر همه ما در یک راستا گام برنداریم پرسپولیس ضربه می‌خورد و در ادامه مردم ضربه می‌خورند.

دایی گفت: مردم خیلی باهوش هستند اما یک سری قشر جوان فوری احساساتی می‌شوند و برخی پیشکسوتان هم همین طوری نظر می‌دهند. کاش آنها رزومه مربیگری خود را رو کنند. همین بازی ۴ مصدوم و ۵ محروم داشتم وقتی این بازیکنان را در اختیار ندارم کار دیگری نمی‌توانم انجام بدهم. گلی به غیرت بازیکنانم که در نیمه دوم فشار زیادی به حریف آوردند.

دایی افزود: برخی آقایان که نمی‌خواهم اسمی از آنها بیاورم بخاطر مسایل فنی تیم را می‌کوبند اما آیا از مسایل درون تیم خبر دارند؟ مثلا تلویزیون می‌گوید گران‌ترین مربی لیگ یا بازیکن میلیاردی اما شما می‌دانید من و بازیکنان فصل گذشته تا امروز یک ریال هم نگرفته‌ایم و حتی ۳۰ درصد مبالغ فصل گذشته را هم برخی نگرفته‌اند. آیا تا به حال بازیکنان ما چیزی گرفته‌اند که اینگونه به انها حمله می شود؟! وقتی برای ما بودجه گذاشتند و به سختی می‌توانم بازیکن بگیرم چه کاری باید بکنم، در حالی که خیلی تیم‌ها راحت منابع خود را تامین می‌کنند. از سویی دیگر تا حرف می زنم و جریمه و محروم می‌شوم کاری از دستم برنمی‌آید.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد این تیم در فصل یارگیری خوب عمل نکرده است و در پست‌هایی که این تیم به بازیکن نیاز داشته خوب عمل نکرده، گفت: نظر شما برایم قابل احترام است اما اینکه در حرف‌هایتان اشاره کردید ما هزینه زیادی برای تیم کردیم را از کجا آوردید را نمی‌دانم؟ ما روی چند بازیکن تا دقیقه ۹۰ حساب کردیم ولی وقتی نمی‌آید چه کار باید کرد. مثلا مهرداد پولادی با باشگاه قرارداد دارد و اسمش رد شده اما حالا که او نیامده آیا تقصیر علی دایی است؟ من به شما حق می‌دهم که بگویید از جناح چپ و راست ضعف داریم حتی امروز در جناح راست بهتر بودیم. در جناح چپ مشکل داریم اما در همه دنیا مدافعان چپ هم گلزنی می‌کنند اما من حسین ماهینی را نداشتم و پولادی هم این رویه را در نظر گرفته چه کاری باید می‌کردم.

وی ادامه داد: من علی عسگری، دغاغله، نوروزی و صادقیان و رضا نوروزی را هم نداشتم. به نظر شما اینها نفرات کمی هستند؟ اینها بازیکنانی هستند که به راحتی می‌توانند مدافعان روبه رو را دریبل کنند اما تیمم دستش بسته بود و با این رویه خوب بازی کردیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد پولادی و انصاری فرد گفت: از وضعیت کریم انصاری فرد هیچ خبری ندارم اما شنیده ام مثل شما که پولادی با یک تیم قطری قرارداد بسته است.

دایی در مورد حضور محسن خلیلی در پرسپولیس و درخواستش گفت: تا به امروز با ما هیچ صحبتی نکرده و ما با او صحبتی نکرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز