خبرگزاری کار ایران

به هیچ وجه بازی آسانی وجود ندارد؛

تارتار: گسترش یک تیم واقعی است / اختلافی بین ما و استقلال نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۵۰

استقلال در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را گرفته، معتقدم اختلاف سطح میان ما و استقلال وجود ندارد و ما با تمام انگیزه فردا مقابل استقلال قرار می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد‌تبریز تاکید کرد که بازی سختی مقابل استقلال در پیش دارند.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: بازی سختی در پیش داریم چون نتایج ابتدای فصل فوق‌العاده مهم است. ما بازی‌های گذشته استقلال را آنالیز کردیم.

وی اضافه کرد: استقلال در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را گرفته، معتقدم اختلاف سطح میان ما و استقلال وجود ندارد و ما با تمام انگیزه فردا مقابل استقلال قرار می‌گیریم.

تارتار همچنین با بیان اینکه در چند هفته گذشته نتایج غیرقابل تصوری دیده‌ایم، افزود: سپاهان که ۳ بازی هفته اولش را پیروز شده بود، مقابل نفت شکست خورد و همان تیم نفت بازی را به سایپا واگذار کرد. از طرف دیگر سایپا بازی را با اختلاف بسیار کمی به استقلال باخت و این نتایج نشان می‌دهد به هیچ وجه بازی آسانی وجود ندارد.

تارتار درباره محرومان و مصدومان دیدار فردا نیز گفت: برای بازی فردا محروم نداریم اما یکی از بهترین بازیکنان را که حمید جوکار است به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد و هر چه زودتر بتواند به تمرین‌ها بازگردد. تیم ما یک تیم واقعی است و در تمام دورانی که مربیگری‌ کرده‌ام تیمی به یکدستی گسترش ندیده‌ام.

وی همچنین افزود: هم ما و هم استقلال توانسته‌ایم برابر پیکان به پیروزی برسیم و هر ۲ تیم نیز برابر سپاهان شکست خورده‌ایم. هم ما و هم استقلال مقابل سایپا و استقلال‌خوزستان بازی کردیم که ما با وجود میهمان‌بودن مساوی گرفتیم و استقلال نیز با اختلاف خفیفی در این بازی پیروز شد. این نشان می‌دهد اختلافی بین ما و استقلال نیست و از نظر فنی تقریبا هم سطح هستیم.

تارتار با بیان اینکه با توجه به بازیکنانی که استقلال دارد کار ما برابر این تیم و قلعه‌نویی سخت خواهد بود، متذکر شد: با وجود اینکه بین ۲ بازی ما زمان کمی بود، اما تمرینات خوبی را انجام دادیم و بچه‌ها همگی با روحیه و باانگیزه‌اند. بازیکنان ما زمانی‌که از زمین خارج می‌شوند انرژی در بدن ندارد و با تمام توان بازی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز