خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی مقتدرانه استقلال مقابل گسترش فولاد / صدرنشینی قاطعانه آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۵۰

تیم فوتبال استقلال با برتری قاطعانه مقتدرانه صدرنشینی را حفظ کرد.

تیم فوتبال استقلال با برتری قاطعانه مقابل نماینده دوم تبریزی‌ها مقتدرانه صدرنشینی خود را حفظ کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه روز نخست از هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹ استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز بود که موفق شد با برتری ۳ بر صفر مقابل این تیم تبریزی قاطعانه صدرنشینی خود را حفظ کند.

ابتدا آرش برهانی در دقیقه ۳۹ موفق شد گل نخست را به ثمر برساند و امید ابراهیمی نیز در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی دومین گل را نیز به ثمر رساند تا آبی ها با برتری نیمه نخست را به رختکن بروند.

در نیمه دوم محمد قاضی کار را برای شاگردان مهدی تارتار تمام کرد. همکاری خوب شهباززاده و قاضی در دقیقه فرصت عالی را به استقلال داد تا مهاجم آبی ها سومین گل را نیز به ثمر رساند و برتری قاطعانه ای را در آزادی به سود صدرنشین لیگ ثبت کنند. استقلال با این پیروزی حالا با ۱۵ امتیاز به تنهایی در صدر جدول یکه تازی می کند. گسترش فولاد نیز با ۶ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد.

در دیگر دیدار که به طور همزمان برگزار می شد دربی اصفهانی ها با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. مهدی شریفی برای سپاهان ابتدا گلزنی کرد ولی محسن مسلمان موفق شد این گل را پاسخ دهد تا تقابل یحیی با کرانچار با تساوی به پایان برسد و سهم هر یک از دو تیم فقط یک امتیاز باشد. با این تساوی سپاهان با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و ذوب آهن نیز ۴ امتیازی شد و همچنان در جایگاه چهاردهم جای گرفته است.

همچنین از ساعت ۱۹:۱۰ فولاد خوزستان در اهواز میزبان سایپا بود که این بازی نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار فولاد ۲ ضربه پنالتی را از دست داد تا نتواند از امتیاز خانگی بهره ببرد و موقعیت کسب پیروزی را نیز از دست داد.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده امروز به این شرح است:

تراکتورسازی ۳ - نفت مسجد سلیمان صفر

نفت تهران صفر - پیکان صفر

استقلال ۳ - گسترش فولاد تبریز صفر

ذوب آهن اصفهان صفر - سپاهان اصفهان صفر

فولاد خوزستان صفر - سایپای البرز صفر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز